اخبار فناوری

عرضه گوشی های ZTE Nubia Z11, Nubia N1 همین هفته، در بازار هند

blank

سازندگان موبایل چینی ZTE دو گوشی جدید نوبیا را در بازارهای هند عرضه می دارند.

 ZTE Nubia Z11, Nubia N1 جهارشنبه همین هفته به بازار موبایل هند تزریق خواهند شد. در رخدادی که ۱۴ دسامبر(چهارشنبه همین هفته) در دهلی نو اتفاق می افتد؛ قیمت گذاری و موجودی این دو گوشی بررسی خواهد شد.

ZTE Nubia Z11  ابتدا در تیرماه و در بازار چین ارایه گردید و متعاقبا در بازارهای دیگر ارایه خواهد شد.در چین  این گوشی با رم ۴GB و حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی در حدود ۲۴۹۹ یوآن قیمت دارد این درحالی است که مدل دیگر همین گوشی  با رم ۶ گیگابیتی و حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی حدود ۳۴۹۹ یوآن قیمت دارد.

گوشی  ZTE Nubia Z11   دارای صفحه نمایش  ۵٫۵ اینجی  فول اچ دی است و تراکم تصویر ۱۰۸۰x1920 pixels را پشتیبانی می کند.این گوشی از چیپ ست کوآلکوم اسنپ دراگون ۸۲۰ و پردازنده   ی چهارهسته ای استفاده می کند.پردازنده  گوشی  دارای قدرت پردازش ۲٫۱۵GHz است.هر دو گوشی از حافظه ی داخلی قابل توسعه با میکرو SD پشتیبانی می کنند.حافظه ی خارجی قابل اتصال به گوشی تا ۲۰۰ گیگابایت می تواند بسط یابد.در مورد لنزها دوربین پشت گوشی ۱۶ مگاپیکسلی و به همراه فلش ال ای دی تنظیم دوگانه است.این گوشی ها همچنین دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم   f/2.4 است.این گوشی دارای باطری ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت است و از شارژ سریع ۳٫۰ نیز بهره می برد. البته کوک موبایل در حال حاضر باتری نرمال و تقویت شده گوشی موبایل را ارائه کرده است که بسیار قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارند.

درون گوشی اسکنر پرینت انگشت وی پنل جلویی گوشی است و دارای شبکه های GPS و بلوتوث ،۴G،GPS/ A-GPS, 3Gو یو اس بی مدل C  است. ابعاد گوشی ۱۵۱٫۸x72.3×7.5mm, و وزن آن ۱۶۲ گرم است. ZTE Nubia N1  یک هفته پس از ZTE Nubia Z11 به بازار چین عرضه شد و ۱٫۶۹۹دلار قیمت دارد.این گوشی دارای صفحه نمایش فول اچ دی ۵٫۵ اینجی و با تراکم تصویر ۱۹۲۰x1080 pixels است . گوشی با پردازنده ی ۶۴-bit 1.8GHz Mediatek Helio P10 هشت هسته ای پاور می شود. رم این گوشی ۳ گیگابایتی است.این گوشی دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و با میکرو SD  تا ۱۲۸ گیگابایت قابلیت ارتقا دارد.

دوربین پشت گوشی ۱۳ مگاپیکسلی و دارای فلش LED است .  دوربین جلو نیز ۱۳ مگاپیکسلی و با فیلتر زیبایی همراه است. این گوشی می تواند عکس ای زیبایی را با دوربین جلو و در تاریکی شب بیندازد.باطری ZTE Nubia N1   دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت است.این گوشی دارای سنسوری است که می تواند گوشی را در عرض ۰٫۲ میلی ثانیه باز کند. رابط کاربری هر دو گوشی Nubia UI 4.0 است.هر دو گوشی دو سیم کارته  هستند و در یکی از محل های سیم کارت ، سیم کارت میکرو  و در جایگاه دیگر سیم کارت نانو می خورند.

مطالب مرتبط