اخبار فناوری

سامسونگ شارژ باطری Galaxy Note 7 را تا سی درصد محدود کرد…

blank

 Galaxy Note 7 از پنجشنه ۲۵ آذر بیشتر از ۳۰ درصد ، دراروپا شارژ نخواهد شد…در چند ماه گذشته Samsung تمام توان خود را برای بازگرداندن  Galaxy Note 7 انجام داده است. سامسونگ اعلام کرده است که بسیاری از مشتریانی که  Galaxy Note 7 را خریداری کرده اند با توجه به اعلان های سامسونگ گوشی های خود را مرجوع کرده اند. هم اکنون سامسونگ سیاسیت هایی را به کار گرفته است که در آن بتواند مشتریان را مجبور با باز پس آوردن گوشی های نوت ۷ باقی مانده کرده است. اوایل دیروز سامسونگ تایید کرد که به روز رسانی روی نرم افزار در آمریکا و در ۲۹ آذر روی  Galaxy Note 7 اجرا خواهد کرد که در آن موبایل را از شارژ بیشتر از سی درصد منع می کند.این درحالی است که بزرگترین شرکت تلفن همراه در آمریکا گفته است که این نسخه از بروز رسانی را روی شبکه تلفن های خود اجرا نخواهد کرد.

سامسونگ هنوز که هنوز است گلکسی نوت ۷  را در اروپا زمین گیر نکرده است و برای گلکسی نوت های ۷ در اروپا به روزرسانی هایی را انجام می دهد.در  ۱۵ دسامپر نسخه ی جدیدی از به روزرسانی برای نوت ۷  انجام  می شود که در آن نمیتوان Galaxy Note 7 را بیشتر از سی درصد شارژ کرد. هم اکنون سامسونگ نسخه ی دیگری از به روز رسانی را برای سرتاسر جهان انجام داده است که طی آن گوشی های نوت ۷ تنها تا ۶۰ درصد می توانند شارژ شوند. گفنه می شود سامسونگ با انتشار به روز رسانی جدید در اروپا  قصد دارید عمده ترین مرجوعی را در تاریخ بازگشت های نوت ۷ در اروپا رقم بزند.

شرکت هنوز تایید نکرده است که آیا میخواهد Galaxy Note 7 را در اروپا جمع آوری کند یا خیر؟! اما با ارایه این به روز رسانی روی گوشی های نوت ۷ با احتمال خیلی بالا  سیل عظیمی از مرجوعی های نوت ۷ به سمت سامسونگ سرازی شده و اروپا از نوت های ۷ خالی خواهد شد. گوشی موبایل سامسونگ یکی از گوشی ها و برندهای خوب بازار است و نمی توان گفت که این مشکل سبب نمی شود طرفداران میلیونی خود را از دست دهد.

مطالب مرتبط