اخبار فناوری

شایعه ساخت سرفیس فون با صفحه نمایش ۲k

blank

شایعه ساخت سرفیس فون با صفحه نمایش ۲k، دوربین ۲۰ مگاپیکسل و اسنپ‌ دراگون ۸۳۰ در آینده ای نزدیک


برای اینکه یک تلفن همراه در جهان شناخته شده باشد باید بر جنبه های متعدد از یک دستگاه تمرکز شود. عملکرد، طراحی، عمر باتری و تنوع قیمت همگی برای ارزیابی عملکرد بازاریابی دارای اهمیت میباشند. به این منظور، مشاهده نموده ایم که هر دو شرکت اپل و آندروید در طول چند سال گذشته تکامل زیادی یافته اند.
در حال حاضر، به نظر می رسد مایکروسافت تبدیل به یک منبع قوی در طیف گوشی های هوشمند خواهد شد. گفته میشود شرکت مایکروسافت تلفن همراه هوشمند جدیدی با سخت افزار قدرتمند را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.از مشخصات این گوشی که سرفیس فون نام دارد و در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود، صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت تصویر ۲k میباشد. همچنین از جدیدترین تراشه‌ی شرکت کوالکام که به احتمال زیاد اسنپ‌دراگون ۸۳۰ خواهد بود، برای این گوشی استفاده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی آن اشاره کرد. مایکروسافت با پس دادن شرکت نوکیا تصمیم گرفته که گوشی‌های مخصوص خودش را با برند سرفیس تولید کند. این شرکت در حال حاضر تبلت‌های سرفیس پرو و لپ‌تاپ‌های سرفیس بوک را راهی بازار کرده که با استقبال کاربران هم مواجه شده‌اند. حالا موفقیت سری سرفیس می‌تواند روی تاثیرگذاری بیشتر گوشی‌های سرفیس فون هم تاثیرگذار باشد.

اطلاعات جدیدی که از این تلفن همراه هوشمند به دست آمده در سایت چینی Baidu قرار گرفته‌اند. البته در چند ماه گذشته هم به این موضوع اشاره شده بود که سرفیس فون با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ به بازار می آید.
برخی دیگر از شایعات می‌گویند که مایکروسافت قصد دارد کاری کند که میزان تولید محتوا روی گوشی‌هایش بیشتر شود و به همین دلیل قصد دارد این محصولات جدید را به سرفیس پرو و سرفیس بوک نزدیک کند.

مطالب مرتبط