اخبار فناوری

ارائه سرویس نامحدود دیتا توسط شرکت T-Mobile

ارائه سرویس نامحدود دیتا توسط شرکت T-Mobile


ارائه سرویس نامحدود دیتا با سرعت بالا برای مسافران در اروپا و جنوب امریکا توسط شرکت T-Mobile

در برخی موارد، به نظر می رسد T-Mobile بعضی از هزینه های اضافی خود را برای مسافران بین المللی برای داده های با سرعت بالا کاهش داده است، اما در حال حاضر این شرکت در حال حرکت به سمت یک رشته از معاملات است که مسافران آن را با سرعت های بالاتر به صورت رایگان انجام دهند.
قرارداد تابستان T-Mobile در ماه گذشته به پایان رسید و در حال حاضر به نظر می رسد آماده برای بستن یک قرارداد جدید در آغاز ماه اکتبر است.
در حال حاضر مشتریان شرکت T-Mobile در هنگام سفر به بسیاری از کشورها اطلاعات را رایگان دریافت میکنند، اما اغلب آن داده ها در صورت خوش شانسی محدود به ۲G یا ۳G است.
قرارداد منعقد شده تی موبایل در تایستان به مشتریان اجازه میدهد تا در سفر به اروپا در گوشی های موبایل خود از اینترنت با سرعت بالای رایگان به جای پرداخت قیمت های اضافی استفاده کنند. در حال حاضر، شرکت T-Mobile در قراردادی که از یک اکتبر شروع میشود برای مشتریان سفر به هر نقطه از جنوب امریکا و یا به هر یک از ۱۹ کشور خاص در اروپا – ارمنستان، اتریش، کرواسی، دانمارک، استونی، آلمان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، هلند، پرتغال، روسیه، صربستان، اسپانیا، سوئد، اوکراین، و یا انگلستان اینترنت رایگان با سرعت بالا درنظرگرفته است.

مطالب مرتبط