اخبار فناوری

شایعات مربوط به هوآوی Mate 30 Pro _ صفحه نمایش بزرگتر و دوربین اضافی

blank
باید گفت که گوشی های P30 و P30 Pro هنوز گوشی های جدیدی به حساب می آیند، اما امروز اطلاعاتی راجع به گوشی هوآوی Mate 30 Pro که قرار است در اواخر امسال به بازار عرضه شود به بیرون درز کرده است، اگرچه این اطلاعات با ذکر جزییات و تخصصی می باشند ولی امکانش هست که اشتباه باشند.
با توجه به این گزارشات به بیرون نشت کرده باید گفت که هوآوی Mate 30 Pro یک نمایشگر 6.4 اینچی که در سال گذشته برای گوشی Mate 20 pro که در کالبد شکافی هوآوی میت ۲۰ پرو کامل به آن پرداخته ایم، نیز به کار رفته بود دارا است که همچنین سیستم به کار رفته در آن OLED می باشد و توسط BOE ساخته شده است. باید گفت که این بار هم سنسور اثر انگشت بر روی صفحه ی نمایشگر گوشی قرار داده شده است، و همچنین معلوم نیست که سنسور های نوری به التراسونیک ارتقا یافته اند یا خیر ولی احتمال می رود که این گوشی لبه های منحنی خود را مانند مدل های گذشته ی خود حفظ کند.
همچنین انتظار می رود که پنل جلویی گوشی Mate 30 Pro به روز رسانی شده و تغییراتی در آن صورت گرفته باشد و همینطور باید اضافه کرد که پنل پشتی گوشی که شامل دوربین ها نیز می شود به شکل یک ماژول مربعی شکل برای این گوشی ارائه خواهد شد، همچنین احتمال این که این بار شاهد ۴ سنسور و اِلِمان در پشت گوشی باشیم زیاد است که آن ها شامل primary, super-wide-angle و telephoto می باشند و همچنین به احتمال خیلی زیاد این بار فلش نوری در میان این ۴ تا قرار خواهد گرفت.
همچنین در مورد جنبه های داخلی پرچم دار هوآوی باید گفت که، احتمالا در این گوشی از نسل بعدی Kirin 985 با یک مودم سفارشی 5G استفاده خواهد شد و همچنین بر طبق شایعه ها، احتمال این موضوع که از یک 4G LTE ارزان تر نیز در این مدل استفاده شود نیز هست. ظاهرا گفته شده است که تراشه های این گوشی آپدیت شده و به همراه یک باتری 4200mAh که از فناوری 55w Supercharge نیز بهره مند می باشد به بازار عرضه خواهد شد.
همچنین انتظار می رود که در ماه های آینده اطلاعات دقیق تری راجع به جزییات وسیستم های به کار رفته در گوشی هوآوی Mate 30 از طرف کمپانی هوآوی به دنیای رسانه ها انتشار داده شود. با این حال باید دوباره توجه شما را به این موضوع جلب کنیم که با اطمینان خاطر کامل اطلاعات این مقاله را مد نظر نگیرید چون ممکن است این ها شایعات صحیحی نباشند.

مطالب مرتبط