ترفند, ترفند آیفون

شارژ آیفون ۸

blank

خبرهای جدید از شارژ بی‌سیم آیفون ۸

خبرها حاکی از پشتیبانی شارژ بی‌سیم توسط نسل جدید گوشی آیفون شرکت اپل در سال ۲۰۱۷  بود. این شرکت بر روی تکنولوژی شارژ بدون سیم دستگاه‌های خود در حال تلاش است، اما به تازگی شایعه شده است که استفاده از شارژ بی‌سیم در آیفون ۸ رایگان نیست و برای کابران اپل هزینه‌ی اضافه‌ای را در پی دارد. در گزارش تازه منتشر شده‌ خبر از یک دستگاه مجزا برای شارژ  بی‌سیم گوشی‌های آیفون به گوش می‌رسد که مستلزم تهیه‌ی جداگانه توسط کابر است چرا که شرکت اپل آن را همراه گوشی عرضه نخواهد کرد.

علاوه بر این، گفته شده که تبدیل جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری با گوشی‌های جدید ۲۰۱۷ عرضه نخواهد شد، در حال حاضر این تبدیل‌ها همراه با گوشی‌های آیفون ۷ به خریداران عرضه می‌شوند. در حقیقت اپل در این فناوری از سیم پیچ‌های مغناطیسی و نه از امواج رادیویی موجود در تکنولوژی کنونی استفاده کرده است. گمان می‌رود که احتمالا اپل احساس کرده است، زمان کافی را به کاربران گوشی‌های آیفون داده تا به هدفون‌های بدون سیم علاقه‌مند شوند و نوبت آن رسیده تا کابران برای این قابلیت هزینه پرداخت کنند.

وب‌سایت ژاپنی Macotacara با استناد به اطلاعات برگرفته از منابع تایوانی، به این نکته اشاره کرده است که شارژ بی‌سیم تنها در نسخه‌ی ۵ اینچی آیفون ۸ که حدود هزار دلار ارزش دارد، پشتیبانی می‌شود و سایر نسخه‌ها از چنین قابلیتی بی‌بهره خواهند بود؛ در صورتی که قبل از این شنیده بودیم هر ۳ نسخه آیفون در سال ۲۰۱۷ از این قابلیت بهره خواهند برد. البته برای صحبت راجب این موضوع کمی زود است، چرا که هنوز چندین ماه به رونمایی از محصولات جدید شرکت اپل باقی مانده است؛ و قطعا محصولات جدید این شرکت تا قبل سپتامبر ۲۰۱۷ معرفی نخواهند شد. برای روشن شدن موضوع و مشاهده‌ی قابلیت‌های اصلی این تولیدات باید تا رسیدن آن زمان صبر کرد.

مطالب مشابه : گوشی تاشوی جدید سامسونگ

 

مطالب مرتبط