اخبار فناوری

Samsung گلکسی ۸ با دستیار صوتی هوش مصنوعی

blank

گلکسی نوت ۷ ،گوشی هوشمند اخیر و  پیشروی Samsung گوشی عالی و شگفت آوری بود . اما به دلیل نقصی در باطری گوشی که باعث انفجار و مشکلات امنیتی آن  شد، تولیدش متوقف شد.

نقص در باطری گوشی نوت ۷ باعث شد که Samsung ضربه مالی محکمی بخورد . این تفاق به وجهه ی Samsung نیز خدشه وارد آورد .خدشه ای که برند Samsung را زیر سوال برد و باعث عدم اعتماد مشتریان به Samsung شد.

بیایید نگاهی به محصول بعدی سامسونگ بیندازیم.Samsung می بایست برای به دست آوردن تمام مشتریانی که دلسرد شده اند ، سیاست های کلی خود را علاوه بر حوزه ی کیفیت به جنبه ی ایمنی نیز معطوف سازد.این به این معنی است که محصولی را ارایه کند که کاملا ایمن و  آزمایش شده باشد.  با توجه به سیاست های کسب و کار در کره ، سامسونگ حتما چیز جدیدی در آستین خواهند داشت.

بله آن چیز جدید هوش مصنوعی(AI) خواهد بود .ماه گذشته گوگل دو گوشی خارق العاده خود را وارد بازار ساخت. گوشی های pixel , pixel Xl که هر دو دارای هوش مصنوعی به نام دستیار گوگل Google Assistant بودند.

برخلاف بیستر دستیاران صدا در گوشی های هوشمند موجود ،Google Assistant از هوش مصنوعی برای پاسخ هوشمند به نیازهای کاربرانش استفاده می کند. Google Assistant می تواند مداوما بیاموزد .شاید این تجربه برای کاربران گوشی های جدید گوگل بسیار شگفت آور باشد.

وقتی گوگل به عنوان یک شرکت همیشه پیشرو ، این خصیصه را به محصولات خود اضافه می کند رقبایش در بازار موبایل را به فکر خواهد انداخت. بدیهی است که رقبای گوگل نیز با نگاه به این غول تکنولوژی بخواهند از نوآوری های گوگل در خدمات  و محصولات خود استفاده کنند.سامسونگ هم اکنون نیز دستیار صدایی دارد که S Voice  نامیده می شود . حال اگر Samsung بخواهد از هوش مصنوعی هم استفاده کند کار کمی پیچیده می شود.

Samsung اولین گوشی هوشمند خود که از هوش مصنوعی بهره می برد را سامسونگ galaxy S8  معرفی کرده است. galaxy S8  قرار است در نیمه اول سال ۲۰۱۷ به بازار موبایل عرضه گردد.همین حالا که شما در حال خواندن این نوشته هستید و در هر لحظه شایعاتی در مورد عملکرد و ظاهر  galaxy S8 نشر داده می شود.

این شایعات با عدم انتشار خبر رسمی از سمت Samsung هم چنان دامن زده می شود.هر گونه خبر موثق از ظاهر و یا عملکرد سامسونگ galaxy S8 باید به ماه های آینده که Samsung خبرهای رسمی خود را ارایه دهد موکول کرد.

همچنین شما می توانید برای تعمیرات تخصصی موبایل خود با ما با شماره 02167319 تماس بگیرید تا با قیمتی بسیار مناسب و بهترین کیفیت، کارشناسان حرفه ای کوک موبایل مشکل گوشی شما را برطرف کنند.

مطالب مرتبط