اخبار فناوری

سامسونگ صفحه ی galaxy S8  را بزرگتر می کند…!

blank

سامسونگ در جهت جذب مشتریان و علاقمندان نوت ۷  که نتوانستند نوت ۷ مورد علاقه خود را در دست بگیرند ، در صدد است گوشی جدید خود galaxy S8   را با صفحه نمایشی بزرگتر  از آنچه قبلا در گوشی های هوشمندش دیده ایم،به بازار عرضه دارد.

بر اساس شایعات جدید ،سامسونگ برای جذب مشتریان نوت ۷ خود قصد بزرگتر کردن galaxy S8   را دارد.بر اساس برخی خبرهای دیگر galaxy S8   با دو سایز احتمالی ۵٫۷ اینچ و ۶٫۲ اینچی ارایه خواهد شد.  اگر هر کدام از این خبرها درست باشد ،یک افزایش سایز زیادی در گوشی های سامسونگ رخ خواهد داد.چرا که تا کنون اندازه های ۵٫۱ اینچی گلکسی s7  و ۵٫۵ اینچی در گوشی s7 edge  طراحی و اجرا شده بود. منبع خبر گفته است که در galaxy S8   پنل ها به سمت edge کشیده شده اند. کلید home  نیز در galaxy S8   مخفی شده است.در نتیجه galaxy S8   نمیتواند فینگر پرینتی بزرگتر از آنجه در galaxy S7 وجود داشت،داشته باشد.

بعد از شنیدن این همه شایعه در مورد galaxy S8 ،امروز رسانه های کرده اعلام کردند که galaxy S8 دارای صفحه نمایشی بزرگتر از تمام محصولات پیشین سامسونگ در زمینه گوشی های هوشمند خواهد بود. یکی از تحلیلگران محلی گفته است:

دلیل این اقدام سامسونگ مستقیما مربوط به ناکامی شرکت در ارایه galaxy note 7  به بازارها بوده است. سامسونگ به همین دلیل تصمیم گرفته است که برای هر دو محصول جدید خود که تحت عنوان galaxy s8  وارد بازار می شوند صفحه نمایش بزرگتری را طراحی نماید.

این مدل های گوشی با صفحه نمایش بزرگتر از حالت های قبلی هنوز نام گذاری نشده اند. احتمالا سامسونگ با گوشه چشمی به رقبایش در بازار موبایل عنوان plus را برای این مدل ها برگزیند. واضح است که  تمام این حدس ها و گمانه زنی ها تا کمتر از یک ماه دیگر که سامسونگ گوشی جدیدش را به صورت رسمی معرفی نماید ادامه خواهد داشت.

البته ناگفته نماند که هر چه صفحه نمایش گوشی بزرگتر باشد، بیشتر در خطر شکستگی ال سی دی قرار می گیرد و این بدین معنی ست که شما باید بیشتر از آن مراقبت کنید

مطالب مرتبط