اخبار فناوری

رونمایی رسمی از شیائومی Mi 5s و Mi 5s پلاس

blank

رونمایی رسمی از شیائومی Mi 5s و Mi 5s پلاس

کمپانی چینی شیائومی طبق وعده ای که داده بود، طی مراسمی از دو نسخه اس و اس پلاس گوشی شیائومی می ۵ با نام های Mi 5s و Mi 5s پلاس رونمایی کرده است. این دو گوشی تمام فلزی، در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد و با قیمتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار روانه بازار خواهند شد.

می ۵ اس دارای بدنه فلزی است که در کناره ها خمیده می باشد. خطوط آنتن این گوشی در بالا و پایین پنل پشتی قرار دارد. صفحه نمایشگر Mi 5s دارای ابعاد ۵٫۱۵ اینچ با دقت تصویر فول اچ دی(۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) است و حداکثر روشنایی این نمایشگر ۶۰۰ نیت است. در مرکز این گوشی پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ ساخت کمپانی آمریکایی کوالکام قرار دارد که در واقع، نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸۲۰ است. باتری ۳۲۰۰ میلی آمپرساعتی این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع QuickCharge 3.0 پشتیبانی می کند.
دوربین اصلی این گوشی،۱۲ مگاپیکسل با دهانه دیافراگم F/2.0 است و در پنل جلو هم یک دوربین با کیفیت ۴ مگاپیکسلی با پیکسل های بزرگ قرار دارد که از آن میتوان برای گرفتن سلفی و تماس تصویری استفاده کرد.

شیائومی می ۵ اس دارای رنگهای نقره ای، خاکستری، طلایی و رزگلد با ارزش حدود ۲۹۹ دلار و ۳۴۴ دلار عرضه می شود که قیمت اول برای نسخه رم و رام ۳ و ۶۴ گیگابایتی است و قیمت دوم برای نسخه ۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی رم و رام است.
نسخه پلاس این گوشی دارای صفحه نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی است. دوربین اصلی این گوشی موبایل شیائومی دوگانه بوده و دارای کیفیت ۱۳مگاپیکسلی است. دوربین جلوی این گوشی کیفیت ۴ مگاپیکسلی دارد. پردازنده این گوشی اسنپداگون ۸۲۱ است که در مدلهای رم ۴ و ۶ گیگابایتی در چهار رنگ با قیمتی نزدیک به ۳۴۴ و ۳۸۹ دلار به بازار خواهد آمد.

مطالب مرتبط