اخبار فناوری

حالت تاریک جیمیل در اندروید

حالت تاریک جیمیل در اندروید

حالت تاریک جیمیل

اگر این واقعیت که هر دو اندروید و iOS، تم های تاریک  رسمی گسترده را توسعه داده اند، را بپذیرید، به نظر می رسد سال 2019 تاریک ترین سال در تاریخ سیستم عامل تلفن همراه است. نه تنها این، بلکه گوگل و اپل نیز مشغول کار و افزودن این تم ها به تمام برنامه های تلفن همراه خود هستند.

این کار آخرین بار روی جیمیل در گوشی های اندروید انجام شد، هنوز خیلی ها از این موضوع خبر ندارند و شاید افرادی که از آخرین نسخه این برنامه استفاده کرده اند، به طور شانسی روی این حالت رفته باشند.

blank blank

 

 

 

 

 

 

 تنظیمات جیمیل تاریک

چگونه تم تاریک را در گوگل کروم برای اندروید روشن کنیم.

در حال حاضر، این تم تنها در تنظیمات برنامه جیمیل وجود دارد. متاسفانه این تنظیمات در پنجره اصلی یا نوار کناری آن دیده نمی شود. همچنین به نظر می رسد زمانی که میخواهید این حالت را فعال و یا غیر فعال کنید هیچ کنترلی روی آن ندارید زیرا هیچ دکمه تاگلی برای فعال یا غیرفعال کردن  این حالت  وجود ندارد.

امیدوارم گوگل در این باره سخت کار کند و این موضوع را به یک موضوع کاملا تاریک واقعی برای جیمیل تبدیل کند و آن را به زودی – یا آخرین باری که Android Q در ماه اوت عرضه می شود- منتشر کند. گوشی های پیکسل هنوز از این حالت  جیمیل پشتیبانی نکرده اند.

مطالب مرتبط