اخبار فناوری

جدیدترین دردسر Galaxy S7

blank

دوربین پشت  Galaxy S7  به صورت مرموزی شکسته می شود!

شاید شرکتی که از تمام شدن سال ۲۰۱۶ بسیار خوشحال باشد ، سامسونگ است. این شرکت با شروعی طوفانی در سال ۲۰۱۶ کار خود را آغاز کرد و با ارایه ی دو مدل گوشی سامسونگGalaxy S7 و سامسونگ گلکسی S7 Edge به عنوان پیشرو ترین گوشی های اندرویدی مطرح شود. تمام فانتزی های شرکت در ارایه ی محصول فاخر سامسونگ با نام گلکسی  Note 7 به وقوع می پیوست.این اولین مدل از گوشی های نوت سامسونگ بود که ضد آب معرفی شده بود از باران کاملا در امان می ماند.این گوشی توانسته بود  گواهینامه ی IP68 را در یافت دارد. بر اساس این گواهینامه ، گوشی می توانست تا ارتفاع ۵ متر و به مدت نیم ساعت درون آب قرار بگیرد.

اما یک اتفاق ساده باعث شد که این شگفتی سرکت سامسونگ به خوابی کوتاه مبدل شده و از ذهن ها پاک شود. مهندسان سامسونگ تلاش کرده بودند که با طراحی باتری نازک، فضای خالی درون گوشی را افزایش دهند. اما با انجام این کار ، فضای خالی و کافی برای جلوگیری  از لمس شدن اجزای متحرک گوشی در نظر گرفته نشده بود. در نتیجه عدم دوراندیشی در این مورد ، تعدادی از گلکسی نوت های ۷ آتش گرفتند. دو بار فراخوانی برای عودت گوشی های نوت ۷ صورت گرفت  و پرونده ی گوشی های فاخر و تمام عیار Note 7 به همین راحتی برچیده شد.

آخرین مشکل و دردسری که سامسونگ با آن دست به گریبان است ، در رابطه با دوربین پشت Galaxy S7 است. در یکی از شبکه های اجتماعی یکی از کاربران صبح از خواب بیدار شده  و دیده است که دوربین پشت گوشی شکسته است . این در حالی است که گوشی بدون هیچ گونه ضربه و یا تماس دچار شکستگی دوربین پشت شده است.همانگونه که تصور می کنید  بسیاری کاربران دیگر نیز به همین مشکل دچار شده اند و در اجتماعات اینترنتی بحث در این مورد بالا گرفته است. سامسونگ نام این مشکل را “حادثه ی جدا سازی شده” خوانده است . میزان بحث در مورد این شکایات به ۲۲ صفحه رسیده است.برای تعمیر لنز دوربین Galaxy S7 می بایست حدود ۷۰ دلار (۲۵۰هزار تومان)  هزینه پرداخت شود. این در حالی است که سامسونگ برای تعمیر لنز دوربین ها هیچ تعهدی را قبول نکرده است.

مطالب مرتبط