اخبار فناوری

تمام گوشی های 5G که در سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد

blank

تکنولوژی 5G هنوز در صنعت گوشی های هوشمند فراگیر نشده است و با توجه به سیر صنعت گوشی های هوشمند، ما در آینده بیشتر و بیشتر راجع به این موضوع خواهیم شنید که گوشی ها سرعت بیشتری پیدا خواهند کرد و همچنین دارای ظرفیت بیشتری خواهند بود و همچنین شاهد نسل جدید از نرم افزار ها با وجود همچنین سخت افزار هایی خواهیم بود. و باید گفت که تنها مسئله زمان است که باعث می شود این تکنولوژی در همه ی گوشی های هوشمند فراگیر شود. و البته که تکنولوژی 5G بدون زیرساخت های لازم سخت افزاری بی استفاده است که باید گفت کمپانی AT&T برای این مسئله فکری کرده است و شما قادر خواهید بود با استفاده از سیستم Nighthawk hotspot از تکنولوژی 5G به صورت کامل و کاربردی در چند شهر تحت پوشش این سسیستم بهره ببرید. و در نهایت باید گفت این مقاله راجع به گوشی های مجهز به امکان 5G می باشد که تاریخ عرضه شدن آن ها به بازار نزدیک می باشد.

Samsung Galaxy S10 5G

با توجه به محبوبیت برند سامسونگ، به احتمال زیاد سامسونگ Galaxy S10 5G تبدیل به محبوب ترین دستگاه در میان موج اول گوشی های 5G می شود. باید گفت که در حال حاضر این گوشی در کره ی جنوبی فروخته می شود و همچنین در تاریخ ۱۶ ام ماه می میلادی در قفسه ی فروشگاه های verizon خودنمایی خواهد کرد. و همچنین تاریخ عرضه توسط AT&T باید کمی بعدتر از این تاریخ شروع شود، اگرچه تاریخ دقیقی از سوی فروشگاه های واسطه برای عرضه ی محصولات سامسونگ اعلام نشده است.

تمام گوشی های 5G که در سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد

تمام گوشی های 5G که در سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد

باید گفت که قیمت این گوشی از ۱۳۰۰ دلار شروع می شود و همچنین باید اظهار کرد که Galaxy S10 5G گوشی ارزانی محسوب نمی شود. اما نکته ی مهم این است که شما با پرداخت این مبلغ یک گوشی بسیار کامل در اختیار خواهید گرفت که به همه ی نیازهایتان جواب خواهد داد. باید گفت که این گوشی نسخه ی جهش یافته ی  گوشی +Galaxy S10 که دارای صفحه نمایشگر بزرگتر ۶.۷ اینچی و همچنین یک باتری بزرگتر و قدرتمندتر 4500mAh و دوربین های جلو و عقب با کیفت بهتر در تشخیص عمق تصویر می باشد.

LG V50 ThinQ 5G

طبق گزارش های منتشر شده از رسانه های کره ای، گوشی LG V50 قرار است در 10 ماه می در کره جنوبی منتشر شود. با این حال، این اطلاعات هنوز رسما تایید و یا تکذیب نشده است. همچنین باید گفت که باید منتظر انتشار و عرضه ی این گوشی در ایالات متحده ی آمریکا به فاصله ی ۲ هفته بعد از انتشار در کشور کره باشیم و همچنین گفته شده که توسط فروشگاه های Verizon و sprint به فروش خواهند رسید، همچنین باید اضافه کرده که این گوشی همچنان از رقیب اصلی خود یعنی گوشی سامسونگ Galaxy S10 5G ارزان تر می باشد.

تمام گوشی های 5G که در سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد

تمام گوشی های 5G که در سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد

همچنین باید گفت که از لحاظ امکانات، این گوشی ویژگی های مشترک زیادی با گوشی V40 دارا می باشد. در اول می شود به سیستم دوربین های سه گانه در هر دو گوشی اشاره کرده که مثل یکدیگر می باشند ولی در عین حال شما یک باتری 4000mAh قوی تر و با ظرفیت بیشتر نسبت به قبل در این مدل دارید. همچنین این گوشی دارای چیپست snapdragon 855 نیز می باشد.

Huawie                 

باید خاطر نشان کرد که گوشی Mate X stand که دارای یک صفحه نمایش دو طرفه تاشو می باشد و همچنین یک گوشی پشتیبانی کننده از سیستم 5G نیز هست که پیش بینی می شود در ماه های آینده ی میلادی در قسمت هایی از اروپا و آسیا توزیع شود و قیمت آن چیزی حدود 2500 $ باشد. همچنین از امکانات این گوشی می شود به باتری 4200mAh ساعت اشاره کرد.

تمام گوشی های 5G که در سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد

تمام گوشی های 5G که در سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد

و در ادامه باید گفت رمز فروش گوشی Mate 30 در سال گذشته ی میلادی تکنولوژی 5G بوده است که البته امسال پیش بینی می شود هوآوی با ارائه دادن این سیستم‌ بر روی محصولات جدیدش نیز به موفقیت در فروش دست پیدا کند.

Oneplus             

در روز ۱۴ ام ماه مِی میلادی oneplus قصد دارد از دو مدل گوشی خود رونمایی کند که عبارت اند از: oneplus و oneplus pro، این در حالی است که در فروش محصول گذشته ی خود یعنی گوشی Onplus 6T موفق بوده، که البته باید گفت قصد دارد که این بار نیز با ارائه دادن سخت افزار و نرم افزار مناسب در کنار هم بدرخشد و خودی نشان دهد. از میان ویژگی های این گوشی می شود به نمایشگر ۷ اینچی اشاره کرد و همچنین دوربین با قابلیت زوم پیشرفته و در نهایت پشتیبانی از سیستم 5G اشاره نمود.

تمام گوشی های 5G که در سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد

تمام گوشی های 5G که در سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد

Sony               

باید گفت در حالی که سونی هیچ محصولی با سیستم پشتیبانی از امکان 5G تولید نکرده است اما علاقه و پتانسیل زیادی در این رابطه نشان داده است در واقع شرکت سونی یک گوشی به صورت نمونه در نمایشگاهی در سال 2019 با امکان پشتیبانی از سیستم 5G رونمایی کرد و در معرض عموم قرار داد و در این نقطه باید اعلام نمود که این کمپانی به صورت رسمی هیچ اظهار نظری راجع تولید گوشی هوشمند با سیستم 5G نکرده است.

Xiaomi           

شیامی در حال عرضه ی یک گوشی با فناوری 5G می باشد، باید گفت که این گوشیXiaomi Mi MIX 3 5G نمونه ی پیشرفته و به روز رسانی شده ی مدل Mi Mix 3 می باشد که به همراه یک تراشه ی snapdragon 855 می باشد، همچنین در تاریخ ۲ می قرار است در سویس به فروش برسد و به فاصله ی کوتاهی نیز پس از آن در ایالات متحده ی آمریکا عرضه خواهد شد.

HTC                

شایعه شده است که این کمپانی قصد دارد یک گوشی مجهز به سیستم 5G را در نیمه ی دوم سال 2019 به بازار جهانی عرضه  کند و باید اضافه کرد که تا به حال هیچ تصویری از ظاهر و یا مشخصات این گوشی منتشر نشده است پس تنها می توانیم راجع به گوشی آینده ی این کمپانی حدس هایی بزنیم از این قبیل که مثلا می تواند با تراشه ی snapdragon855 و همچنین مودم X50 5G تولید شود.

ZTE Axon 10 pro 5G 

پیش بینی می شود که این گوشی در نیمه ی اول سال جاری میلادی به بازار عرضه شود و همچنین مقاصد این گوشی برای عرضه به ترتیب کشور های چین، فنلاند و اتریش خواهند بود و همچنین راجع به توزیع و عرضه ی این گوشی در ایالات متحده آمریکا شبهاتی وجود دارد. همچنین از نظر مشخصات، این گوشی دارای یک تراشه ی snapdargon 855 و سیستم دوربین سه گانه و همینطور نمایشگر لب به لب مجهز به سیستم تشخیص اثر انگشت است که می توان به آن اشاره کرد.

تمام گوشی های 5G که در سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد

تمام گوشی های 5G که در سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید گوشی های جدید می توانید به راهنمای خرید گوشی های میان رده 2019  در وب سایت رسمی کوک موبایل مراجعه کنید.

مطالب مرتبط