اخبار فناوری

بهترین گیم های آیفون برای بازی در سال 2019

بهترین گیم های آیفون برای بازی در سال 2019

بهترین بازی های آیفون

اگر شما یک آیفون جدید یا ارتقا یافته دارید یا از آن خسته شدید، از این پس به شما خواهیم گفت که می توانید آیفون خود را متحول کنید و آن را به یکی از بزرگترین کنسولهای تمام دوران زندگی خود تبدیل کنید.

آیفون احتمالا انقلاب بازی های تلفن همراه را شروع کرده و با فراهم کردن مکانی بزرگ به معرفی بازی های معروف پرداخته است که از این طریق به جایی برای ارائه نوآوری بازی های چند لمسی هیجان انگیز تبدیل شده است.امروزه اگر بتوانید بازی های مناسبی خریداری کنید، اکثر گوشی ها می توانند به کنسول های بازی قدرتمند تبدیل شوند. در اینجا مروری خلاصه بر بهترین بازی های آیفون موجود در حال حاضر آورده شده است. گفتنی است که در این متن خلاصه تنها به بازی هفته  اشاره کرده ایم، اما در کل بازی ها طبقه بندی شده اند و می توانید بازی های ماشین سواری، بازی های فکری ، ماجراجویی، بازی های پلت فرم و غیره را انتخاب کنید.

برای آشنایی از معرفی بهترین بازی های رایگان آیفون اینجا کلیک کنید.

ما همچنین هر هفته یک بازی جدید تحت عنوان بازی آیفون هفته را نشان خواهیم داد، پس ما را به خاطر داشته باشید و به طور منظم طعم و مزه آخرین بازی ها را بچشید و ساعت های بیداری خود را صرف این بازی های کنید.

بازی آیفون هفته 

Alt-Frequencies (قیمت 4.99 دلار)

blank

بازی Alt-Frequencies  شما را در یک واقعیت عجیب و غریب قرار می دهد که در آن زنجیره های تکراری زمان، همان کارهای واقعی روزمره هستند. با این حال، به نظر می رسد که آنها توسط افراد برای اهداف نابجایی مورد استفاده قرار می گیرند. ماموریت شما اساسا کشف حقیقت کارهایی است که در اطراف شما اتفاق می افتد.

این که شما در مورد این موضوع خلاقانه و منحصر به فرد عمل می کنید، مهم است. در این بازی چندین دقیقه به پخش های مختلف رادیویی گوش می کنید، و می توانید از بین آنها قطعاتی از صدا را ضبط کنید. سپس می توانید با پخش یک ضبط در لحظه مناسب، مستقیما روی پاسخ ایستگاه تاثیر بگذارید، بنابراین در موقعیت جالبی قرار می گیرید.

بازی  Alt-Frequencies که یک بازی هنری و عجیب و غریب است و مسلما در ابتدا به سختی وارد می شوید به طور بی نظیری شما را د رحال بازی در آیفون نگه می دارد. این بازی، در مورد سیاست، فناوری، فرهنگ و نحوه تاثیر آن بر روی جهان شبیه سازی و طراحی شده است،  تا بدانید در دنیای واقعی کجاها بیشتر تلاش کنید تا به هدف واقعی برسید.

مطالب مرتبط