راهنمای خرید

بهترین برنامه های درخواست پیک آنلاین

بهترین برنامه های درخواست پیک آنلاین

حتماً برای شما هم پیش آمده است که از بازار وسیله و یا اثاث منزل خرید کرده اید و به دنبال وانت بار و یا پیک می گردید تا وسایل شما را به منزل و یا مقصد مورد نظرتان حمل کند. بلافاصله گوشی خود را بر می دارید و از طریق برنامه های درخواست پیک و یا وانت بار، کار خود را پیش می برید.

امروزه با کمک دنیای فناوری که زندگی راحت تر شده است استفاده از خدمات پیک یا وانت بار آنلاین با استفاده از برنامه های مربوطه که روی گوشی های هوشمند نصب می شود کاملا مرسوم شده و برای این کار نیز برنامه های کاربردی زیادی ساخته و عرضه شده اند. با ما همراه باشید تا برخی از بهترین برنامه های درخواست پیک آنلاین را به شما معرفی کنیم.

اولین بار که گرفتن تاکسی های اینترنتی با استفاده از برنامه تحت موبایل اسنپ شروع شد، شاید کمتر کسی بر این باور بود که این روش اینترنتی موفق عمل کند و در کاربران محبوب شود. اما این اتفاق افتاد و هم اکنون کاربران زیادی برای رفع نیازهای روزمره خود برای برای رفت و آمد و حمل و نقل کالاهایشان از این خدمات استفاده می ‌کنند. سوال اینجاست که بهترین برنامه های درخواست پیک و وانت بار آنلاین کدامند؟

در اینجا می خواهیم برخی از بهترین برنامه های درخواست پیک آنلاین و همچنین وانت بار را به شما معرفی کنیم و نیز لینک دانلود هر یک از آن ها را هم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و در صورت هر گونه سوال در مورد این برنامه ها می توانید با کوک موبایل تماس بگیرید تا کارشناسان واحد پشتیبانی ما راهنمایی دقیق ‌تری به شما ارائه دهند.

در زیر برخی از بهترین برنامه های درخواست پیک و وانت بار آنلاین ارائه شده اند:

1- برنامه اسنپ (Snap)

برنامه اسنپ (Snap)

بی شک برنامه گرفتن تاکسی اینترنتی اسنپ یکی از بهترین و با کیفیت ترین برنامه های در خواست تاکسی محسوب می‌ شود. این برنامه همچنین برای سفارش خدمات حمل و نقل محموله های سبک و بسته های کوچک در بین کاربران آن رایج است. با این برنامه می توانید براحتی ضمن مشخص کردن مبدا و مقصد خود یا حتی چند مقصد مختلف، با هزینه ای مناسب یک تاکسی درخواست کنید و با قابلیت پرداخت آنلاین یا نقدی هزینه آن را پرداخت کنید. اسنپ پس از موفقیت در حمل مسافر اکنون فعالیت خود را گسترش داده و در حوزه حمل کالا با موتور و درخواست غذا (اسنپ فود) نیز فعال می باشد.

دانلود برنامه اسنپ از کافه بازار

دانلود برنامه اسنپ برای iOS

2- اپلیکیشن الوپیک

اپلیکیشن الوپیک

الوپیک برنامه ای اینترنتی تحت موبایل است که از طریق آن کاربر می تواند پیک موتوری سفارش دهد و با بهترین هزینه ممکن محموله های سبک و بسته های کوچک خود را از مکانی به مکان دیگر برساند. طراحی رابط کاربری برنامه الوپیک بسیار خوب و ساده بوده و استفاده از آن راحت است. در این برنامه نیز کاربر می تواند هم از طریق آنلاین و هم به صورت نقدی هزینه پیک را پرداخت کند. همچنین این برنامه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد که ویژگی خوب برنامه الوپیک محسوب می ‌شود.

دانلود برنامه الوپیک از کافه بازار

دانلود برنامه الوپیک از گوگل پلی استور

دانلود برنامه الوپیک از اپ استور

3- اپلیکیشن حملو

اپلیکیشن حملو

برنامه کاربردی حملو که هم روی سیستم عامل اندروید و هم iOS نصب می شود نیز از بهترین برنامه های درخواست پیک محسوب می‌ شود که کیفیت عملکرد عالی در کنار رابط کاربری مطلوب از ویژگی های این برنامه است. این برنامه قابلیت سفارش وانت بار و نیز پیک موتوری را دارد. با نصب اولیه این برنامه، مبلغ 10000 تومان هدیه به اعتبار حساب شما اضافه خواهد شد که در نوع خود الب است و کاربر را تشویق می کند تا این برنامه را روی گوشی خود نصب و استفاده کند.

دانلود حملو از مایکت

4- برنامه دیجی پیک

برنامه دیجی پیکبرنامه دیجی پیک یکی دیگر از برنامه های مفید و کاربردی است که کاربران می توانند از آن برای سفارش آنلاین پیک استفاده کنند. یکی از ویژگی های جالب این برنامه این است که امکان ردیابی پیک و ارسال محموله روی نقشه توسط کاربر وجود دارد. یعنی بعد از تکمیل سفارش و تحویل محموله مورد نظرتان به پیک موتوری، مسیری که وی طی می‌کند را به صورت آنی و دقیق بر روی نقشه مشاهده خواهید کرد. از دیگر ویژگی هایاین برنامه م می توان به قیمت گذاری خوب، سرعت بالای پیک ها، پشتیبانی از روش های مختلف پرداخت و سازگاری با هر دو سیستم عامل اندروید و  iOSاشاره کرد.

5- اپلیکیشن موتونت

اپلیکیشن موتونت

موتونت یکی دیگر از برنامه های سفارش آنلاین پیک همانطور که از نامش پیداست پیک موتوری است. این برنامه شاید خیلی معروف نباشد اما مثل سایر برنامه های سفارش پیک که در بالا معرفی کردیم از قابلیت و کیفیت خدمات رسانی و سفارش پیک موتوری آنلاین خوبی برخوردار است و با رابط کاربری به خوبی طراحی شده استفاده از آن را برای کاربر راحت کرده است. این اپلیکیشن تنها با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد و در دستگاه های با سیستم عامل iOS نصب نمی شود.

دانلود برنامه موتونت از کافه بازار

6-برنامه بادپا

برنامه بادپا

یکی دیگر از برنامه هایی که برای برای سفارش آنلاین پیک و حمل بسته ها و محموله ها طراحی شده است، برنامه بادپا است. این برنامه که به پیک بادپا معروف است در بین کسانی که با حمل و نقل کالا و محموله ها در بین شهرها و استان های کشور سر و کار دارند شناخته شده تر است. خوبی این برنامه در مقایسه با سایر برنامه های دیگر پیک انلاین این است که در این برنامه امکان ارسال سفارش از هر نقطه ایران به نقطه دیگر وجود دارد! یعنی برخلاف سایر برنامه های دیگر با استفاده از پیک بادپا می‌توانید بسته های پستی و محموله های مورد نظر خود را خیلی سریع و با بهترین قیمت ممکن از یک شهر به شهر دیگر یا حتی از یک استان به استان دیگر ارسال کنید. از ویژگی دیگر این برنامه می توان به مجهز بودن به سامانه تلفنی 8282 است که در صورتی که به اینترنت متصل نبودید و یا نت نداشتید می توانید براحتی این شماره را بگیرید و سفارش خود را اعلام نمایید.

دانلود برنامه پیک بادپا از کافه بازار

7- برنامه تاچ سی

برنامه تاچ سی

تاچ سی که بیشتر شبیه به اسنپ است یکی از بهترین برنامه های درخواست تاکسی محسوب می شود. گفته می شود که این برنامه تنها در شهر مشهد قابل استفاده است. امکان سفارش پیک با استفاده از برنامه نیز وجود دارد. این برنامه با داشتن رابط کاربری بسیار دقیق و زیبا، امکان رفت و آمد راحت در شهر بزرگ مشهد را برای کاربران فراهم کرده است. هزینه های این برنامه انلاین نیز مطلوب بوده و امکانات زیادی دارد.

دانلود برنامه تاچ سی از گوگل پلی استور

8- برنامه گوبابا

برنامه گوبابا

برنامه سفارش آنلاین پیک و تاکسی گوبابا یکی دیگر از بهترین برنامه هایی است که بدین منظور طراحی شده است. در این برنامه امکان سفارش آنلاین پیک فراهم شده است. از ویژگی های قابل قبول این برنامه می توان به رابط کاربری به خوبی طراحی شده و سرعت و کیفیت عملکرد آن، هزینه های نسبتاً پایین اشاره کرد. از ویژگی های برجسته این برنامه نیز می توان به سیستم پوشش خسارت احتمالی (بیمه)، پشتیبانی 24 ساعته، ارسال فاکتور دیجیتال، قابلیت پرداخت آنلاین و خیلی دیگر نام برد. این برنامه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد.

دانلود برنامه گوبابا از اپ استور

9- برنامه چاپارپیک

برنامه چاپارپیک

چاپارپیک برنامه سفارش پیک آنلاین که خدمات خوب و متنوعی در این زمینه ارائه می کند از بهترین برنامه های سفارش پیک محسوب می شود که به صورت اختصاصی برای استفاده در شهر تبریز طراحی شده است. اگر در شهر بزرگ تبریز زندگی می‌کنید یا بنا به هر دلیل به این شهر زیبا سفر کرده ‌اید و نیاز به پیک دارید، برنامه چاپارپیک را روی گوشی خود نصب کنید با بهترین کیفیت ممکن نیاز خود را برطرف نمایید. رابط کاربری این برنامه بسیار خوب طراحی شده و قابلیت های متنوعی توسط آن ارائه می‌شود.

10- برنامه بارکو

برنامه بارکو

برنامه بارکو یکی دیگر از برنامه های سفارش پیک و وانت بار آنلاین است که با امکان سفارش وسایل نقلیه مثل وانت بار، نیسان بار، کامیونت و مینی کامیونت می توانید از خدمات حمل و نقل محموله های بزرگتر خود مثل اثاث کشی منزل و جابجایی بارهای با حجم بالاتر خود بهره ببرید. همچنین در این برنامه امکان سفارش پیک موتوری برای جابجایی و حمل بسته های کوچک نیز فراهم شده است. یکی از خدمات ارائه شده توسط این برنامه که با سایر برنامه های سفارش پیک انلاین متفاوت است این است که در بارکو امکان سفارش و تعیین کارگر برای حمل و نقل وسایل سنگین وجود دارد. به صورت کلی اگر تمایل دارید بار و کالاهای سنگین و بزرگی را حمل و نقل کنید، بارکو یکی از بهترین برنامه هایی است که می توانید از خدمات آن بهره ببرید.

دانلود برنامه بارکو از کافه بازار

دانلود برنامه بارکو از گوگل پلی استور

11- برنامه پیک یاب

برنامه پیک یاب

پیک یاب که از بهترین های برنامه پیک موتوری محسوب می شود نیز از امکانات خوبی برخوردار است. این برنامه نیز ویژگی های خوب و قابل قبولی دارد. شما پس از ثبت سفارش و تحویل محموله خود به پیک می توانید مسیر حمل بسته خود را از روی گوشی و این برنامه ردیابی کنید. و خیالتان از بابت ارسال به موقع و سریع محموله راحت خواهد بود. قیمت حمل و کرایه پیک ها نیز مقرون به صرفه هستندو با رابط کاربری مطلوب و کاربرپسند محبوبیت خوبی پیدا کرده است. این برنامه نیز با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود برنامه پیک یاب از کافه بازار

دانلود برنامه پیک یاب از اپ استور

12- اپلیکیشن پستمن

اپلیکیشن پستمن

برنامه پستمن که توسط شرکت ملی پست ایران طراحی شده و پشتیبانی می شود، یکی دیگر از بهترین برنامه های پیک و سفارش آنلاین است که با توجه به قابلیت اعتماد بیشتر و اطمینان بالاتر از ارسال به موقع و سریع و سالم محموله های پستی، افراد بسیار زیادی از این برنامه و خدمات ارائه شده توسط ان استفاده می کنند تا محموله های خود را به مقصد برسانند. با استفاده از این برنامه به ساده ترین شکل ممکن و با هزینه نسبتا مناسب می توانید پیک موتوری سفارش دهید. این برنامه نیز از رابط کاربری مطلوبی برخوردار است و فقط برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *