راهنمای خرید

5 تا از بهترین برنامه های تغییر چهره

blank

5 تا از بهترین برنامه های تغییر چهره در این مقاله معرفی می شود. با ما همراه باشید.

در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن گوشی های هوشمند توجهات زیادی به سمت برنامه های سرگرم کننده‌ی رایگان گوشی جلب شده است. از جمله این برنامه ها مجموعه برنامه های تغییر چهره و عکاسی در گوشی موبایل آیفون و گوشی های اندرویدی است.

با استفاده از این برنامه ها می توان چهره و حتی بدن خود را به شکل های مختلف مثل حیوانات تغییر داد، علاقه‌مندان به این نوع برنامه های خنده دار و جالب نه تنها کودکان هستند بلکه گروه های مختلف سنی از این نوع برنامه ها لذت می برند و زمان خود را سپری می کنند.

5 تا از بهترین برنامه های تغییر چهره: معرفی

در این قسمت تصمیم داریم تا بهترین برنامه های تغییر چهره جالب را برای کاربران اپل معرفی و شرح دهیم.

5 تا از بهترین برنامه های تغییر چهره

یک : Android|iOS ) Face Changer )

یکی از بهترین برنامه های تغییر چهره برای کاربران اپل و همچنین اندروید(البته در نسخه های اندروید ۳٫۰ به بالا) این برنامه است. Face Changer یکی از فان ترین برنامه های موجود است. توسط آن می توانید قسمت های مختلف صورت مثل چشم، گوش یا بینی را تغییر دهید. یا حتی آبجکت های اضافی چون کلاه و عینک یا ریش را به عکس خود اضافه کنید.

دو : Android|iOS ) Snapchat )

این برنامه نیز، هم نسخه اندرویدی و هم نسخه ios دارد. ممکن است شما این برنامه را بشناسید اما شاید با تمام ویژگی ها و قابلیت های آن آشنا نباشید. مثلا شما می توانید قبل از عکاسی و فیلمبرداری فیلترهایی را اضافه کنید و پس از اضافه کردن آبجکت ها کمی لنز Snapchat را تنظیم کنید. خواهید دید که عکس هایی خلاقانه و جالب خلق کرده اید که می توانید آن را در هر شبکه مجازی به اشتراک بگذارید.

سه : Android|iOS ) YouCam Makeup )

شاید شما نیز تجربه استفاده از برنامه YouCam را داشته باشید چرا که بسیار فراگیر و محبوب است. عکس های حاصله از این برنامه می توانند بسیار جالب و گاهی ترسناک باشند. البته اکثر افراد از دیدن نتایج خنده دار آن بسیار سرگرم و شاد خواهند شد.

چهار : iOS ) FaceSwap )

این برنامه می تواند خیلی سریع و راحت و بصورت خودکار چهره شما را با چهره فرد دیگری جایگزین کند. برنامه FaceSwap با فیس بوک ترکیب شده است. پس از اجرای این برنامه عکس برداری کنید؛ خواهید دید که برنامه FaceSwap با قدرت تشخیص بالای چهره در لحظه چهره شما را بافرد دیگری که در کادر تصویر موجود است تعویض خواهد کرد. FaceSwap آرشیوی از چهره افراد مشهور را دارد که می توانید از آن ها نیز برای تغییر چهره خود استفاده کنید. بنابراین نتایج به دست آمده از این برنامه همواره خنده دار و جالب خواهد بود.

باید گفت که این برنامه تغییر چهره قابلیت های جالبی مثل انواع ماسک ها و ابزارها را داراست. از دیگر قابلیت های جالب این برنامه نیز امکان ضبط ویدیو است. بنابراین شما هنگام تعویض چهره توسط این برنامه می توانید از آن فیلم نیز بگیرید.

البته این برنامه تغییر چهره عالی فعلا فقط نسخه ios دارد (آن را از اپ استور App  Store دانلود کنید) و شاید بعد ها از نسخه ی اندرویدی آن نیز بتوان استفاده کرد.

پنج : iOS ) MSQRD )

این برنامه یکی از مطمئن ترین و سرگرم کننده ترین برنامه ی تغییر چهره در لیست نام برده است. با استفاده از MSQRD که توسط فیسبوک خریداری شده است، می توان ماسک های جالبی را روی چهره خود تجربه کرد. این ماسک ها با حالات چهره اصلی خودتان حرکت می کنند و واکنش ها را نشان می دهند. MSQRD می تواند چهره شما را به شکل یک فرد مشهور یا شخصیت خاص و یا حتی موجودات عجیب در آورد. عملکرد خاص این برنامه کمی همانند برنامه Snapchat است بدین گونه که از انواع فیلترها در عکسبرداری استفاده خواهد کرد.

پس از گرفتن عکس دلخواه خود با گوشی موبایل خود و اعمال تغییرات می توانید آن را از طریق خود برنامه به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط