اخبار فناوری

برنامه اسکنر سه‌بعدی برای گلکسی نوت 10 پلاس

برنامه اسکنر سه‌بعدی برای گلکسی نوت 10 پلاس

امروز گوشی های سامسونگ نوت 10 و نوت 10 پلاس رسما در بیش از 70 کشور جهان عرضه شدند و برای بزرگداشت این مناسبت مهم این شرکت اپلیکیشن جدیدی را منتشر کرده است. شوخی نمی کنیم، این نرم افزار یک اسکنر سه بعدی است و زمان انتشار آن نیز با عرضه گلکسی نوت 10 پلاس همزمان شده است. گفته می شود این برنامه از دوربین سه بعدی ToF این گوشی ها در قسمت پشت استفاده می کند و به شما این امکان را می دهد تا مدل های سه بعدی اشیاء واقعی را اسکن و ایجاد کنید. از آنجا که گلکسی S10 نسل پنجم و گلکسی A80 نیز دارای دوربین های ToF هستند، باید از این اپلیکیشن پشتیبانی کنند.

blank

برنامه اسکنر سه بعدی اکنون برای گوشی های گلکسی و در فروشگاه گلکسی سامسونگ در دسترس شماست و می توانید با کلیک کردن روی لینک مورد نظر در گوشی ها خود (یا تنها با جستجوی نام آن در وب سایت فروشگاه) آن را تهیه کنید. بعد از نصب برنامه، می توانید مستقیما مانند هر برنامه دیگر، یا در صورت تمایل از طریق Bixby Vision از آن استفاده کنید بدین طریق که برنامه دوربین را باز کنید، روی Bixby Vision ضربه بزنید، سپس به پنل برنامه ها بروید و خواهید دید که چطور عمل می کند.

blank

برای ایجاد یک مدل سه بعدی از یک شیء در دنیای واقعی با این برنامه، باید آن را از همه جهات اسکن کنید، و اطمینان حاصل کنید که هنگام اسکن، هیچ شئی و یا وسیله دیگری در اطراف آن سوژه وجود ندارد. در غیر این صورت، آن شئی نیز به عنوان بخشی از اسکن شما دیده خواهد شد. سامسونگ توصیه می کند از این ابزار برای اسکن برداری از اشیاء با اندازه 20 تا 80 سانتی متری استفاده کنید. وقتی مدل سه بعدی خود را تهیه کردید، می توانید از آن یک GIF تهیه کنید تا بتوانید مستقیما آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، همچنین می توانید این مدل سه بعدی را روی عکس ها و فیلم هایی که با دوربین گوشی گرفته اید بکار ببرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *