ترفند, ترفند اندروید

چگونه بدون ارتقای ورژن اندروید ، از رابط کاربری نوقا استفاده کنیم ؟

blank

بهتر است قبل از ارتقای ورژن اندروید، از رابط کاربری نسخه ۷ نوقا استفاده کنیم. چگونه این کار را انجام دهیم؟ در ادمه بحث می توانید جواب این سوال را بگیرید. اندروید با معرفی ورژن نوقا، بسیاری از عاشقان تکنولوژی را به سمت استفاده از این نسخه اندروید تشویق کرد. در واقع طی چند روز گذشته نوقا به نسخه ۷٫۱٫۲ ارتقا پیدا کرده است که این بروز رسانی تنها برای دستگاه های پیکسل و نکسوس خود شرکت گوگل در دسترس می باشد.

اندروید | تعمیرات تخصصی موبایل
شرکت گوگل برای این که بیشتر از مشتریان نکسوس و پیکسل قدردانی کند، ابتدا نسخه های جدید را برای این دسته از مصرف کنندگان عرضه می کند. تعیین وقت عرضه رسمی ورژن ۷ برای سایر موبایل های اندرویدی بسیار سخت است اما شما می توانید در این مقاله آموزش ببینید که چگونه با استفاده از اندروید نسخه ۵ یا ۶ و بدون ارتقا به نسخه های جدید، از رابط کاربری نوقا استفاده نمایید.

اندروید | آموزش تعمیرات تخصصی گوشی

قدم اول : رابط کاربری نوقا را دانلود کنید

با مراجعه به اندروید مارکت گوگل شما می توانید رابط کاربری نوقا را برای خود دانلود کرده و آن را نصب نمایید.

قدم دوم : به برنامه رابط کاربری وارد شوید

شما می توانید با وارد شدن به برنامه قسمت های مختلف آن را مشاهده نمایید. نوقا یک ورژن جدید برای اندروید است و بهتر است قبل از اینکه ورژن خود را ارتقا دهید، ابتدا از رابط کاربری عرضه شده برای ورژن های پایین تر اندروید استفاده شود. برای شروع به استفاده از این رابط می توانید دکمه Start را لمس کنید.

قدم سوم : شکل جدید اندروید را مشاهده نمایید

شما در این مرحله به صفحه خانه (Home Screen) نسخه ۷ اندروید وارد می شوید. در این مرحله است که شما می توانید از تمامی خدمات جدید اندروید در ورژن جدید استفاده کنید. لازم به ذکر است که برخی نمایه هایی که در لایه های زیرین سیستم عامل طراحی می شوند، امکان دارد در این رابط کاربری که نوعی شبیه ساز اندروید نسخه ۷ نوقا است اجرا نشود.

قدم چهارم : ورژن اندروید خود را چک کنید

برای اینکه از نصب موفقیت آمیز شبیه ساز رابط کاربری نسخه ۷ اطمینان کسب کنید، می توانید با ورود به قسمت تنظیمات دستگاه و انتخاب گزینه Status، نسخه اندروید خود را چک کنید که در این حالت باید نسخه شماره ۷٫۱٫۱ توسط دستگاه شما نمایش داده شود.
تبریک می گوییم! شما اکنون در حال استفاده از رابط کاربری نسخه ۷ اندروید (نوقا) هستید. می توانید برنامه شبیه ساز را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید و قبل از اینکه سایر بستگان شما از این نسخه استفاده کنند، از خدمات ویژه گوگل در این نسخه بهره مند شوید.

همچنین در صورتی که دستگاه شما پیکسل و یا نکسوس خود شرکت گوگل است، می توانید از قسمت به روزرسانی ورژن اصلی دستگاه خود را به این نسخه ارتقا دهید. این ورژن از سیستم عامل بسیار سبک است و دارای قابلیت های مختلفی از جمله توانایی تقسیم کردن صفحه نمایش به دو قطعه به صورت همزمان می باشد. این سیستم عامل را می توان به عنوان یکی از اصلی ترین گام های گوگل برای قبضه کردن بازار فناوری و موبایل های هوشمند معرفی نمود.

مطالب مرتبط