اخبار فناوری

با آیفون ۷ شبها عکاسی کنید…

blank

اپل تصاویری بسیار زیبا از عکاسی در نور کم را منتشر ساخت!

 جمعی از عکاسان حرفه ای، عکس هایی بسیار زیبا را شب هنگام و در نور کم با استفاده از iPhone7 خود گرفته اند تا به این وسیله قابلیت ستودنی آیفون ۷ برای عکاسی در شب را به رخ جهانیان بکشانند. عکس هاس جذاب و هیجان انگیز از سرتاسر جهان که از اندونزی، ایسلند، شمال آفریقاپ،شانگهای و ۲۵ کشور دیگر، شب هنگام با آیفون ۷ گرفته شده است.بنا بر اظهارات اپل، این عکس ها هم توسط گوشی آیفون ۷ و هم توسط بهترین دوربین های موجود در بازار هم در روز و هم در شب گرفته شده اند. iPhone7 و آیفون ۷ پلاس با بهره مندی از تثبیت کننده ی نوری و دیافراگم ۱٫۸ و نیز لنز ۶ تکه ای می توانند بهترین نتیجه را در عکاسی با نور کم ارایه نمایند.

دیافراگم های بزرگتر از ۱٫۸ اجازه ورود ۵۰ درصد نور بیشتر نسبت به آیفون ۶ را به داخل سنسور دوربین می دهد و تصویر نوری باعث می شود اثرات مخرب تکانهای دست و عدم تثبیت مکانی حین عکاسی روی عکس کاهش چشم گیری داشته باشد.

همچنین با استفاده از عکاسی با iPhone7 و ۷ پلاس می توانید از هر عکس نسخه های متفاوتی را ببینید که تعداد این نسخه ها سه تا از تعداد نسخه های گرفته شده در آیفون ۶ بیشتر است.

 می توانید در تصویر زیر دو تا از این عکس ها را تماشا کرده و آنها را با عکس های گرفته شده با دوربین های دیگر مقایسه کنید!

 

iphone-7

iphone-7

 تصاویر گرفته شده با دوربین iPhone7 حتی در شب و در نور کم نیز می توانند رنگ ها را با وضوح بالا نشان دهند. لنز قوی و حرفه ای دوربین آیفون ۷ می تواند در کمترین نور هم عکسی با کیفیت و عالی را تحویل دهد.

شاید برای کسی که تصاویر بالا را ببیند قابل تشخیص نباشد و یا سخت باشد که تشخیص دهد تصاویر در شب گرفته باشد. 

اگر مدت زمان زیادی از خرید گوشی تان گذشته و نمی توانید مانند روز اول عکس های با کیفیتی بگیرید، یا دوربین گوشی تان صدمه دیده می توانید از بخش فروش قطعات اصل گوشی موبایل در کوک موبایل قطعه ی مورد نظر خود را خریداری کنید و توسط تعمیرکارن حرفه ای ما قطعه مورد نظر خود را تعویض کنید.

مطالب مرتبط