اخبار فناوری

 ارایه ی نسخه موبایلی بازی محبوب Power Rangers

blank

 نسخه های اندروید و iOS پاور رنجرز، فروردین ماه منتشر می شود!

یکی از محبوب ترین بازی های انلاین و اکشن که مخاطبان بسیاری دارد بازی Power Rangers است. طی یک ماه آینده نسخه ی موبایلی این بازی محبوب و پر طرفدار به بازار ارایه خواهد شد و طرفداران سریال جنجالی Power Rangers می توانند هیجان فزاینده ای را در بازی موبایل تجربه کنند .

کمپانی سازنده ی این بازی در  توضیح سناریوی انتشار نسخه ی موبایلی این بازی تیزری را ارایه کرده است که روی این تیزر عکس و زمان انتشار نسخه ی موبایلی بازی روی آن حک شده است. زمان انتشار این بازی فروردین ۹۶ اعلام شده است. نسخه ی موبایلی این بازی برای هر دو سیستم عامل Android , iOS اجرا می شود و بازی برای هر دو نسخه رایگان ارایه خواهد شد. پیش بینی می شود با ارایه نسخه ی موبایلی این بازی، تعداد دانلودها میلیونی باشد.Power Rangers یک بازی بلادرنگ و جنگی است و دارای دمو و فیلم برای نمایش حین بازی است و کارکترها بر اساس جلو رفتن بازی آپدیت می شوند.این بازی تمام ویژگی های یک بازی اکشن جذاب را خواهد داشت.

زمان دقیق ارایه این بازی برای گوشی موبایل،هرچه به زمان انتشار نسخه موبایلی نزدیک تر شویم دقیق تر اعلام خواهد شد. البته مشخصات و قابلیت های بازی نیز رفته رفته دقیق تر و جزیی تر اعلام خواهد شد.

برای آن دسته از عزیزانی که به بازی های اکشن و جنگی علاقه دارند و تا به امروز حرفی از Power Rangers نشنیده اند باید بگوییم  که Power Rangers  روایت یک جنگ باستانی است که سریالی جنجالی و پر بیننده نیز از روی سناریوهای آن ساخته شده و طرفداران بسیاری نیز هنگام پخش داشته است.شاید بتوان  سریال Power Rangers را یکی از پر طرفدار ترین سریالهای آمریکا دانست. پس از ارایه ی نسخه ی موبایلی بازی در خبری لینک دانلود برای iOS و اندروید قرار داده خواهد شد.

مطالب مرتبط