اخبار فناوری

بازگشت گلکسی فولد در ماه سپتامبر

بازگشت گلکسی فولد

سامسونگ، گوشی گلکسی فولد خود را به زودی مجددا به بازار عرضه می کند. این شرکت اعلام کرد که بازطراحی گلکسی فولد را تکمیل کرده و این گوشی هوشمند با قابلیت تا شدن، از شروع ماه سپتامبر در بازارهای منتخب، در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت و نیز اطلاعات دقیقی مبنی بر عرضه و در دسترس بودن این گوشی برای مصرف کنندگان منتشر شده است.

گلکسی فولد سامسونگ در اوایل سال جاری، در طرح پیش سفارش قرار گرفت، اما کمی بعد به خاطر مشکلاتی که در ساخت آن بوجود آمد، به صورت نامحدود و با تاخیر عرضه شد. هنگامی که یک شرکت کره ای، لایه محافظ بالایی که به نظر می رسد لایه محافظت کننده از صفحه نمایش بود را از روی این گوشی برداشت، اما در واقع این لایه بخشی از مونتاژ صفحه نمایش بود و از آسیب به گوشی جلوگیری می کرد. سایر عیب و نقص ها، مربوط به لولای این گوشی بود (عیوبی که مربوط به استفاده نادرست از گوشی نمی شد)

برای مشاهده مرور و بررسی کیفیت تصویر گلکسی فولد سامسونگ اینجا کلیک کنید.

در هر صورت، سامسونگ ادعا می کند که در حال حاضر سطح بالایی و پایینی لولا را با کلاهک های محافظتی که اخیرا اضافه شده است تقویت کرده است. از آنجایی که احتمال نفوذ گرد و غبار و اجسام بسیار ریز به منطقه لولا وجود داشت، گلکسی فولد جدید، اقدام محافظتی بیشتری را در این قسمت اعمال کرده است.

blank

مسئله دیگری که موجب ناراحتی بسیاری از ما شد، فاصله بین دو طرف گلکسی فولد هنگام تا شدن و بسته شدن بود. سامسونگ گزارش داد که این فاصله کاهش یافته و ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم چه چیزی تغییر کرده است.

blank

سامسونگ اعلام کرد که گوشی گلکسی فولد بازطراحی شده، با برنامه های بیشتر و سرویس های بهینه سازی شده با تجربه منحصر به فرد کاربران این گوشی، روانه بازار خواهد شد، اما در این رابطه اطلاعات خاصی نداریم.

انتظار می رود قیمت این گوشی جدید 1،999 یورو باشد.

مطالب مرتبط