اخبار فناوری

اپل نسخه iOS 12.3 بتا 4 را برای آزماینده های عمومی توزیع کرد

blank

آخرین نسخه به روز رسانی شده، اپلیکیشن تلویزیون جدید را اضافه و چند ترفند کوچک رابط کاربری درست کرده است. در مراسم “It’s show time” اپل که در 25 مارچ برگزار شد، از چندین سرویس جدید، که بیشتر آن هادر حال حاضر در دسترس نیستند، رونمایی شد. یکی از آن ها، +Apple News، به همراه نسخه بروز رسانی شده iOS به نسخه 12.2 عرضه شدند. فقط چند روز بعد، کمپانی اپل، اولین نسخه بتا iOS 12.3 را عرضه کرد، که در آن زمینه برای به روز رسانی بزرگتر برای اپلیکیشن تلویزیون در ماه مه فراهم شده است.

کسانی که عضو برنامه توسعه دهندگان اپل هستند می توانند یک دستگاه بتا برای توسعه دهندگان را با مراجه به سایت developer.apple.com/download ثبت نام کنند. کسانی که عضو این برنامه نیز نیستند، می توانند با مراجعه به سایت beta.apple.com نسخه بتا عرضه شده برای عموم را ثبت نام کنند که می توانند از موبایل خود با استفاده از نرم افزار نسخه بتا استفاده نمایند. با توجه به این که بسیاری از نسخه های بتا پایدار هستند و باگ های آن ها نیز درست شده است، ما به شما پیشنهاد می دهیم که از نسخه بتا روی موبایل اصلی خود استفاده ننمایید.

به روز رسانی جدید 2019/29/4: چهارمین نسخه عمومی iOS 12.3 نیز برای آزماینده ها و عموم به تازگی منتشر شده است. تا الان، تمام چیزی که ما متوجه شدیم این است که چندین کانال اپل دیگر اضافه شده است که می توان در آن ها نیز مشترک شد.

اپلیکیشن جدید تلویزیون: چشم گیرترین آیتم موجود در iOS 12.3 اپلیکیشن تلویزیون اپل به روزرسانی شده می باشد (این برنامه همچنین در tvOS 12.3 برای تلوزیون های اپل HD و 4K نیز موجود می باشد.) بیشتر امکانات این برنامه در حال حاضر در iOS و tvOS 12 موجود هستند، اما اپلیکیشن تلویزیون جدید کانال های جدید تلویزیون اپل را نیز اضافه کرده است که می توان مشترک آن ها شد و سرویس های شخص ثالث را مستقیما از طریق این اپ مشاهده نمود. این برنامه همچنین در کشورهایی بیشتری نسبت به برنامه موجود در iOS قبلی موجود می باشد.

ترفندهای کوچک رابط: علاوه بر چندین تغییر بزرگ دیگر در اپلیکیشن تلویزیون، می توانید چند ترفند به در بخور کوچک که در iOS جدید اضافه شده است نیز مشاهده نمایید. برای مثال، اپلیکیشن ریموت تلویزیون، اکنون آیکونی جدید دارد و طرح آن کمی به روز رسانی شده است. علاوه بر این اپلیکیشن کیف پول (Wallet) نیز تراکنش های اخیر بیشتری در لیست خود نشان می دهد . نقشه را نیز به جزییات تراکنش ها نیز اضافه کرده است.

iOS 12.3 چه زمانی عرضه می شود؟

اپل گفته است که اپلیکیشن تلویزیون اپل در ماه مه عرضه خواهد شد، و این اپلیکیشن مهم ترین ویژگی iOS 12.3 می باشد. بنابرین ما انتظار داریم که سیستم عامل جدید در ماه مه به روز رسانی شود. این مقدار زمان، به اپل دو ماه فرصت می دهد که iOS 12.3 را دو ماه در حالت بتا داشته باشد، دقیقا همان مقداری که iOS 12.2 در حالت بتا بود.

مطالب مرتبط