اخبار فناوری

اپل قابلیت دسترسی به محتوای iMessage را ندارد!

دسترسی به محتوای iMessage

اپل قابلیت دسترسی به محتویات iMessage را ندارد اما مخاطبین در دسترسش هستند…

هنگامی که پیامی را توسط برنامه iMessage اپل ارسال می‌کنید، هیچ پنلی برای دسترسی این کمپانی به تمامی پیام‌های ارسال شده توسط شما وجود ندارد. اما اپل عملی را در این باره انجام می‌دهد که شاید دانستنش شما را کمی نگران کند.
هنگامی که می‌خواهید توسط برنامه iMessage با شخصی ارتباط برقرار کنید، سرور‌های اپل برای اطمینان از این که شخص گیرنده اکانت iMessage داشته باشد، نیاز به شناسایی شما و شخص مقابل دارد. همچنین دسترسی اپل به مشخصات دیگری مانند تاریخ، زمان و آی‌پی هم در این پروسه امکان‌پذیر بوده است.
این اطلاعات بعد از نگه‌داری به مدت ۳۰ روز از طرف اپل حذف می‌گردد. همچنین این کمپانی می‌تواند برای انتقال این اطلاعات به مراجع قانونی، خواسته شود. با توجه به موضوعی که در بالا گفته شد، هر اسمی که بعنوان مخاطب وارد یک آیفون شود، به راحتی توسط اپل در دسترس خواهد بود.البته خود کمپانی اپل در این باره می‌گوید که احضاریه قانونی یا دادگاه تنها عواملی هستند که باعث می‌شوند این داده‌ها به بیرون از چارچوب امنیتی‌ ما خارج شوند.

برای بهره مند شدن از خدمات مشاوره و راهنمایی رایگان ما چه در زمینه خرید و فروش گوشی های موبایل و یا تعمیرات موبایل آیفون، همین حالا با شماره 02167319 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط