اخبار فناوری

امکان ویرایش پیام ارسال شده به WhatsApp اضافه می شود…

blank

WhatsApp امکان ویرایش پیام،عکس و ویدیوی ارسال شده را به کاربرانش می دهد…

به نظر می رسد در نسخه ی بعدی به روز رسانی برای برنامه های دوست داشتنی WhatsApp وییگی منحصر به فردی به برنامه افزوده خواهد شد. این ویژگی جدید قطعا به نفع تایپیست های بی دقت خواهد بود.

نسخه ی بتا از سرویس IM به زودی منتشر خواهد شد . در این نسخه به کاربران WhatsApp اجازه داده می شود که بتوانند پیام هایی که ارسال کرده اند(متن،عکس ،فیلم و …) را به راحتی ویرایش نمایند. اگر فرض کنیم زمانی که شما پیام را ارسال کردید مخاطب آن را ندیده است ، ویرایش با کیفیتی انجام می شود که مخاطب هرگز متوجه نمیشود پیام شما ویرایش شده است.در حال حاضر برای ویرایش پیام ها در WhatsApp شما تنها می توانید آن پیام را پاک کنید. این پاک کردن نیز باید در سطح محلی اتفاق بیفتد.خوب فرض کنید متن شرم آوری را تایپ و درست برای کسی که با او رودربایستی دارید؛ ارسال کرده اید. تنها کاری که اکنون می توان انجام داد این است که آن را از روی گوشی خود پاک کنید تا دیگر با افتادن نگاهتان به آن پیام بیش از این شرمنده نشوید. این در حالی است که مخاطبی که پیام را برای او ارسال کرده ایت هنوز هم می تواند  پیام شما را ببیند.این طرز نگارش در بسیاری از برنامه های پیام رسان موجود به همین ترتیب است که از آن جمله می توان فیس بوک،اسکایپ و … را نمام برد. کاربرانWhatsApp به زودی می توانند با استفاده از ویژگی افزوده شده به برنامه ، پیام ها را ویرایش و یا آنها را از عدم پاک کنند تا در دو سوی ارتباط(شما و مخاطبتان) دیگر اثری از پیام نباشد.

لازم به یادآوی نیست که این ویژگی تا چه اندازه می تواند مفید و ضروری باشد .درست مانند متون عادی ،مخاطبان می توانند عکس ها و یا ویدیوهای ارسالی خود را نیز ویرایش نمایند. تا کنون این ویژگی در هیچ برنامه ی پیام رسانی قرار داده نشده است که با آن بتوان به ویرایش عکس و فیلم ارسالی نیز دست زد. تمام این ویژگی ها در نسخه ی آپدیت بعدی WhatsApp گنجانده خواهد شد. اگر واتس آپ شما به خوبی کار نمی کند یا مشکلی برای گوشی تان پیش آمده، گوشی خود را برای سرویس و به روز کردن آن به تعمیرات موبایل ما بسپارید تا مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری آن را برطرف کنند.

مطالب مرتبط