اخبار فناوری

اسکنر Iris و طراحی غیر ماژولار LG G6

blank

شایعاتی که در باره LG G6 شنیده می شود حاکی از آن است که LG G6 اسکنر Iris و طراحی غیر ماژولار دارد.

LG G5 در ماه فوریه و طی کنگره ی جهانی موبایل MWC  بارسلونا ،معرفی شد. در این کنگره ، LG G5 به عنوان اولین گوشی با طراحی نیمه ماژولار معرفی شده بود. LG G5 قرار بود ال جی را به کلی تکان دهد .اگر چه واکنش های اولیه آن گونه که LG می خواست ، امیدوار کننده نبود.

پرواضح است که کمپانی نتوانسته بود مردم را به G5 علاقه مند کند، یا حداقل نتوانسته بود انتظارات مشتریان را برآورده سازد. LG V20  که پس از جی پنج به بازار آمد،با اقبال بیشتری از سوی مشتریان مواجه گردید.ال جی،با این تلنگر مثبت،تصمیم گرفت باز به مسیر اصلی خود بازگردد. ماموریت ال جی در حال حاضر ایجاد علاقه و خواست مشتریان برای خرید ال جی جی ۶ است. LG G6 قرار است بهار سال آینده وارد بازار شود.شایعه پراکنی ها در مورد LG G6 آغاز شده است. اگرچه هنوز درباره طراحی و ساختار آن اطلاعاتی درز نکرده است.

شایعات در مورد LG G6

هفته ی قبل شایعه ای در مورد غیر ماژولار بودن طراحی LG G6 شنیده شد.این یعنی اینکه طراحی کاملا متفاوت با هرآنچه ال جی تا به امروز روانه بازار کرده است. جدیدترین شایعه در مورد اسکنر فینگر پوینت در طراحی LG G6 است. ماژول ها از طراحی ال جی جی ۶ حذف شده اند .
تا پرده برداری از گوشی موبایل LG G6 چند هفته باقی مانده است. تنها می توان شکل ظاهری آن را تصور و درباره مشخصات آن اظهار نظر کرد.آیا ال جی تمام دکمه ها فیزیکی را پشت گوشی قرار خواهد داد؟آیا کاور پشت آن قابل برداشتن است؟!

برای پاسخ به این سوالات باید صبر کرد.روزی که ال جی گوشی جدید خود را معرفی کند، به تمام سوالات نیز پاسخ خواهد داد.آنچه که درباره ال جی جی ۶ مسلم است استفاده از Snapdragon 830 است.رم آن Gb 6 خواهد بود .سیستم عامل گوشی نیز مسلما اندروید ۷٫۱ Nougat است.در مورد دوربین گوشی نیز ، حتما به خوبی دوربین جی ۵ خواهد بود.

اگر مشکلی برای گوشی موبایل تان پیش آمد می توانید ار سایت تخصصی تعمیرات موبایل ، کوک موبایل کمک گرفته تا مشکل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنند.

مطالب مرتبط