ترفند, ترفند نرم افزار

اد کردن با ایدی در تریما Threema

اد کردن با ایدی در تریما Threema

این روزها و با داغ شدن بازار پیام رسانه‌ای اینترنتی هر شخصی بسته به سلیقه خود، حلقه‌های اطرافیانش و امکانات و آپشنهای مدنظرش از یک یا چند تا از پیام‌رسان‌های موجود که با خواسته‌هایش مطابقت دارد، استفاده می‌کند. Threema یکی از این پیام‌رسان هاست که علاوه بر امکانات معمول مانند مکالمه‌های متنی و صوتی و ساخت گروه‌ها و … از امنیت بالایی هم برخوردار است. برخلاف بسیاری از پیام رسانه‌ای دیگر نیازی به استفاده از شماره تلفن یا ایمیل شما ندارد و تنها با استفاده از یک ID که درواقع یک کد 8 رقمی متشکل از اعداد و حروف است به شما این امکان را می‌دهد تا با دوستانتان در ارتباط باشید، آن‌ها را پیدا کنید و به مخاطبین خود اضافه کنید. البته این کد 8 رقمی  یا ID توسط خود برنامه به شما اختصاص داده می‌شود و امکان ویرایش آن توسط خود کاربر وجود ندارد. با کوک موبایل همراه باشید تا در ادامه این مطلب نحوه به اشتراک گذاشتن آیدی خود و اد کردن افراد با استفاده از آیدی آن‌ها را باهم مرور کنیم.

وارد برنامه Threema شوید و منوی مشخص‌شده را بازکنید. مشاهده خواهید کرد یک کد اسکن QR که حاوی لینک آیدی شما است در بالای منو نمایش داده‌شده است. در زیر این کد QR یک کد 8 رقمی از حروف و اعداد نوشته‌شده است که درواقع آیدی شما در برنامه Threemaاست.

اد کردن با ایدی در تریما Threema

اد کردن با ایدی در تریما Threema

اد کردن با ایدی در تریما Threema

اد کردن با ایدی در تریما Threema

درصورتی‌که شما یا دوستانتان بخواهید آیدی خود را برای یکدیگر بفرستید می‌توانید با انتخاب آیدی و سپس انتخاب گزینه به اشتراک‌گذاری، آیدی خود را برای دوستانتان ارسال کنید.

اگر تنها آیدی طرف مقابل را در اختیاردارید (خارج از برنامه) می‌توانید با این ترفند با استفاده از آیدی او را به مخاطبان خود اضافه کنید.

برای این کار کافی است یک چت درون برنامه تریما بازکنید و عبارت زیر را درون آن تایپ کرده و ارسال کنید. البته توجه داشته باشید شما باید پس از علامت مساوی آیدی فرد موردنظرتان را تایپ کنید و سپس ارسال کنید. درصورتی‌که مایل نیستید در چت‌هایتان ارسال کنید، می‌توانید از ربات اکوتست Echo Test استفاده نمایید. این ربات تنها برای ارسال متن است و مخاطب خاصی ندارد.

Threema://add?id=

پس از ارسال متن گفته‌شده، پیام ارسال‌شده به‌صورت لینک درون چت قرار می‌گیرد که با لمس این لینک صفحه مخاطب موردنظرتان بازشده و شما می‌توانید با آن‌ها مکالمه یا چت کنید. فقط این نکته قابل ذکر است که برای استفاده از هر نوع برنامه ای باید گوشی به روز و قابل قبولی داشته باشید در صورتی که تمایل به خرید انواع گوشی موبایل با قیمت مناسب داشته باشید به راحتی می توانید به سایت کوک موبایل مراجعه کرده و گوشی مورد دلخواه خود را خریداری کنید.

مطالب مرتبط