اخبار فناوری

اخطار به دارندگان گلکسی نوت ۷ در نیوزیلند…

blank

اداره مخابرات کشور نیوزیلند در پی حادثه های رخ داده برای دارندگان گوشی گلکسی نوت ۷ ضرب العجل دو هفته ای برای عودت تمام گوشی های نوت ۷ تعیین کرد.

براساس بیانیه ی سخت نمایندگی شرکت سامسونگ در نیوزیلند بعد از اتمام این مدت زمان ،  اداره مخابرات نیوزیلند پوشش شبکه  ای خود از تمام گوشی های گلکسی نوت ۷ موجود در دست مردم را بر خواهد داشت.حال مشتریان وفادار به شرکت سامسونگ که دوست ندارند گوشی های نوت ۷ خود را از دست بدهند باید تصمیم عاقلانه ای بگیرند…!آیا خواستار گوشی بدون پوشش شبکه ای هستند!؟دولت نیوزیلند به  تمام دارندگان گوشی های گلکسی نوت ۷  در نیوزیلند که تا به امروز گوشی های خود را تعویض نکرده و با باز پس نفرستادند، هشدار داد.دارندگان گوشی های نوت ۷ تا دو هفته فرصت دارند نسبت به عودت و یا تعویض گوشی های خود اقدام نمایند در غیر اینصورت بعد از اتمام این ضرب العجل گوشی های آنها به هیچ گونه شبکه اینترنتی متصل نخواهد شد.

از هجدهم نوامبر یعنی دو هفته دیگر ،شبکه های اینترنتی از گوشی های نوت ۷ پشتیبانی نخواهند کرد.

نمایندگی سامسونگ در نیوزیلند گفته است : بر اساس تعهد امنیت ، سامسونگ موظف است مشتریان گلکسی نوت ۷ خود در نیوزیلند را از عدم پشتیبانی شبکه های اینترنتی از این مدل گوشی با خبر سازد و هشدارهای لازم را اعلان نماید.

 از هجدهم نوامبر مصادف با بیست و هشتم آبان ماه،دارندگان گوشی های گلکسی نوت ۷ در نیوزیلند قادر نیستند با استفاده از شبکه های مخابراتی در این کشور ،هیچ کونه تماس تلفنی ، انتقال داده و حتی ارسال پیامک انجام دهند!

بر اساس گفته  های مدیر ارشد مخابرات نیوزیلند ، Geoff Thorn  بیشتر گلکسی نوت های هفت فروخته شده در نیوزیلند باز پس آورده شده و یا تعویض گردیده است . با این حال هنوز چند صد دستگاهی از این گوشی ها در دست مردم نیوزیلند موجود است و مردم در حال استفاده از آنها هستند.

درست است که این یکی از مشکلات این گوشی ها می باشد، و امکان تعویض آنها وجود دارد ولی ممکن است برای هر کاربری بارها و بارها مشکلات مختلف چه سخت افزاری و چه نرم افزاری پیش بیاید، در این مواقع نگران نباشید، چون می توانید با کارشناسان کوک موبایل با شماره ی 02167319 تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان آنها در زمینه تعمیرات موبایل دیگر استفاده نمایید.

مطالب مرتبط