ترفند

راهنمای فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول

چطور اهنگ پیشواز همراه اول فعال کنیم

چطور اهنگ پیشواز همراه اول فعال کنیم؟

فعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول به مخاطبان این امکان را می‌دهد که هنگام تماس با شما، به جای شنیدن صدای بوق آزاد، آهنگ مورد علاقه‌تان را بشنوند. برای فعال‌سازی این قابلیت، روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی و نحوه فعال‌سازی آوای انتظار همراه اول می‌پردازیم.

همراه اول با توجه به سلیقه‌های متنوع مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی، سرویس آوای انتظار را با مجموعه‌ای گسترده از آهنگ‌ها ارائه می‌دهد. این سرویس به کاربران امکان می‌دهد آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنند تا زمانی که کسی با آنها تماس می‌گیرد، در زمان انتظار برای پاسخ‌دهی، آن آهنگ پخش شود و تماس‌گیرنده از شنیدن آن لذت ببرد.

برای فعال‌سازی آهنگ پیشواز دلخواه در همراه اول، روش‌های مختلفی مانند ارسال پیامک، استفاده از اپلیکیشن همراه من، تلفن گویا، یا کدهای دستوری امکان پذیر هستند.

همچنین بخوانید: تنظیمات اینترنت همراه اول نوترینو

آشنایی با وبسایت آوای انتظار

برای فعال‌سازی آوای انتظار همراه اول، ابتدا باید کد آهنگ پیشواز انتخابی خود را داشته باشید. برای این منظور، ابتدا به وبسایت «آوای انتظار» مراجعه کنید.

در این وبسایت، شما به مجموعه‌ای نزدیک به 69 هزار موسیقی دسترسی خواهید داشت. با جستجو در میان این آهنگ‌ها می‌توانید آهنگ پیشواز دلخواه خود را پیدا کرده و کد مربوط به آن را مشاهده کنید.

وبسایت آوای انتظار امکان جستجو براساس کد یا نام آهنگ را برای شما فراهم می‌کند، بنابراین می‌توانید به راحتی آهنگ مورد نظر خود را پیدا کنید. اگر آهنگ خاصی مد نظر ندارید، می‌توانید از دسته‌بندی‌های مختلف مانند «موسیقی فیلم»، «سنتی»، «پاپ»، «مذهبی»، «کلاسیک»، «ورزشی» و… استفاده کرده و با آواهای انتظار موجود آشنا شوید و یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

با کلیک بر روی هر آهنگ پیشواز، می‌توانید موسیقی را که برای مخاطبین شما در زمان انتظار پخش می‌شود گوش دهید. همچنین کد آوا، نام صاحب اثر، قیمت و دسته‌بندی آن نیز برای شما نمایش داده می‌شود. اگر آهنگی را پسندیدید، می‌توانید با کلیک بر روی گزینه «فعال‌سازی» آن را برای خود فعال کنید.

علاوه بر این، با کلیک بر روی گزینه «هدیه» می‌توانید آوای انتظار را به هر یک از دوستان همراه اولی‌تان هدیه دهید تا آن را برای خود فعال کنند.

چطور اهنگ پیشواز همراه اول فعال کنیم؟

برای فعال کردن اهنگ پیشواز همراه اول چند روش ساده وجود دارد که آموزش آنها در زیر آورده شده است:

کد دستوری آوای انتظار همراه اول

از راه‌های فعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، استفاده از کد دستوری مختص آن است. مشترکین این اپراتور می‌توانند با شماره‌گیری و ارسال کد دستوری زیر، آهنگ پیشواز دلخواه خود را فعال کنند:

#کد آهنگ*221*10*

(ستاره 10 ستاره 221 ستاره کد آهنگ مربع)

پس از ارسال این کد، پیامکی مبنی بر فعال‌سازی آهنگ پیشواز و مدت زمان اعتبار آن برای شما ارسال خواهد شد.

فعال‌سازی آهنگ پیشواز سیمکارت همراه اول با پیامک

از دیگر روش‌های فعال‌سازی آهنگ پیشواز سیمکارت همراه اول، ارسال پیامک می‌باشد. کاربران این اپراتور می‌توانند با ارسال کد آهنگ دلخواه خود به شماره 8989، آن را روی سیم کارت همراه اول خود فعال نمایند.

بعد از ارسال کد به شماره مذکور، پیامکی برای شما ارسال خواهد شد که موفقیت‌آمیز بودن فعال‌سازی آهنگ پیشواز و مدت اعتبار آن را به شما اطلاع می‌دهد.

فعال‌سازی آوای انتظار با استفاده از اپلیکیشن همراه من

یکی از روش‌های دیگر برای فعال‌سازی آهنگ پیشواز، استفاده از اپلیکیشن یا نسخه وب «همراه من» است. پس از ورود به همراه من، گزینه «خدمات» را انتخاب کنید و سپس در صفحه جدید روی «آوای انتظار» کلیک نمایید.

با انتخاب گزینه آوای انتظار، می‌توانید از میان فهرست نمایش داده شده یا با جستجو، آهنگ پیشواز مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس با زدن گزینه فعال‌سازی، آوای انتخابی را برای خود فعال نمایید.

فعال‌سازی آوای انتظار از طریق تلفن گویا

یکی دیگر از روش‌های فعال‌سازی آوای انتظار برای مشترکین همراه اول، تماس با شماره گویا 9990 است. پس از شماره‌گیری و برقراری تماس، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید: ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 1، سپس 2، بعد 1 و در نهایت 1 را وارد کنید.

در پایان، کد آوای انتظار مورد نظر خود را وارد کرده و کلید مربع را فشار دهید. پس از اتمام تماس، پیامکی مبنی بر فعال‌سازی آهنگ پیشواز دلخواه شما به همراه اول ارسال خواهد شد.

نحوه لغو آهنگ پیشواز همراه اول

برای لغو آهنگ پیشواز همراه اول باید کد حذف آهنگ پیشواز را از طریق کد دستوری وارد کنید. البته روش های دیگری نیز وجود دارند که به شما توضیح خواهیم داد.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای غیرفعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول، شماره‌گیری کد دستوری مربوط به آن است. اگر آوای انتظار روی سیم‌کارت شما فعال است، با شماره‌گیری کد ستاره 10 ستاره 223 مربع (#223*10*) می‌توانید آن را لغو کنید.

با شماره‌گیری کد فوق، آهنگ پیشواز شما حذف خواهد شد.

غیرفعالسازی آوای انتظار از طریق پیامک و تماس نیز امکان پذیر می باشد.

روش دیگر برای قطع آهنگ پیشواز، ارسال عدد «5» به سرشماره 8989 است. پس از ارسال عدد، پیامکی با این مضمون دریافت خواهید کرد: «مشترک گرامی، سرویس آوای انتظار شما غیرفعال شد.»

مشترکین این اپراتور همچنین می‌توانند از طریق تماس با شماره 9990 نسبت به لغو آوای انتظار خود اقدام کنند. پس از تماس، با شروع پخش هر آوای ضبط شده، کلید 2 را فشار دهید. این کار را باید سه بار دیگر تکرار کنید تا آهنگ پیشواز شما غیرفعال شود.

قطع آهنگ پیشواز همراه اول با همراه من خیلی راحت است.

مشترکین همراه اول می‌توانند از طریق اپلیکیشن یا نسخه وب «همراه من» برای لغو آهنگ پیشواز خود اقدام کنند. برای این کار:

  1. وارد همراه من شوید.
  2. گزینه «خدمات» را انتخاب کنید.
  3. در صفحه جدید، روی «آوای انتظار» بزنید.

اکنون آوای انتظاری که برای شما فعال است نمایش داده می‌شود. با انتخاب آن، گزینه غیرفعالسازی نمایش داده خواهد شد که با کلیک روی آن، آهنگ پیشواز شما لغو می‌شود.

در پایان چند کد آهنگ پیشواز همراه اول که این روزها پر طرفدار هستند را به شما معرفی می کنیم:

  • کد اهنگ پیشواز همراه اول مداحی سید طالع باکویی ترکی
  • کد اهنگ پیشواز بی کلام شادمهر: 41904
  • کد اهنگ پیشواز همراه اول معین کل دنیامی:این آهنگ در لیست آوای انتظار همراه اول نیستبه محض انتشار کد در سایت پیشواز باز منتشر میشود …
  • آهنگ پیشواز همراه اول هایده
  • اهنگ پیشواز خنده دار همراه اول: 10163

دانلود اپلیکیشن همراه اول

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *