اخبار فناوری

۲۰۱۷ سال تولد iPad Pro  با صفحه نمایش ۱۰٫۵ اینچی

blank

اپل iPad جدیدش را با سایزی متوسط روانه بازار می کند…

برخی خبرها از زنجیره ی تامین اپل در آسیا خبر از تولید iPad Pro   از ماه آینده می دهند .به نظر می رسد این زمان  کمی زودتر از انتظارات برای معرفی و ساخت iPad Pro   است.

برای آنان که می خواهند درباره سایز آی پد نسل چهارم اپل بدانند باید بگوییم که سایر صفحه نمایش iPad Pro   حدود ۱۰٫۵ اینچ است . این محصول اولیم محصول اپل است که در آن از پردازنده ی A10X CPU  افزایش یافته استفاده شده است.این پردازنده بهبود یافته ی نسخه ی  چیپ  A10  است که در آیفون ۷ به کار رفته است.خوب باید ببینیم در iPad Pro   چه چیز جدیدی وجود دارد؟اپل تاکنون برای کشاندن iPad  هایش به عرضه تحصیل و یا کاربرد های سازمانی کاری انجام نداده است. iPad Pro   ۱۲٫۹ اینچی از نظر سایز بسیار بزرگ بود . هم چنین قیمت iPad Pro   برای استفاده محصلان در مدارس مشکلاتی را ایجاد می کرد. iPad Pro   با سایز ۹٫۷ اینچی به اندازه ای که به کار سازمان ها و کارهای سازمانی بیاید نبود.اما یک تبلت با اندازه ی ۱۰٫۵ اینچی می تواند هر دو نیاز را پاسخگو باشد.با استفاده از یک تبلت ۱۰٫۵ اینچی حتی اگر قیمت آن از تبلت ۹٫۷ اینچی بیشتر هم باشد می توان به رقابت با اکثر تبلت های اندرویدی موجود در بازار پرداخت اولین گزارش ها از طراحی iPad Pro   از طریق DigiTimes به بیرون درز کرده است.این اخبار اگر چه موثق به نظر نمی آیند اما وقتی آنها را با دیگر خبرهای رسیده از ایم محصول مقایسه می کنیم شباهت زیادی میان آنها دیده می شود. بسیاری از تحلیلگران صنعت که مشخصات محصولات برند بازار را پیش بینی می کنند از استفاده شدن AMOLED در iPad Pro    ۱۰٫۵ اینجی خبر داده اند.حال باید دید اپل بعد از شبیه کردن سایز تبلت جدیدش به تبلت های اندرویدی موجود در بازار برای نزدیک تر کردن قیمت آن به تبلت های اندرویدی چه  اندیشه خواهد کرد؟! اگر روزی برسد که رقابت واقعی میان سایز و قیمت تبلت های اندرویدی و تبلت اپل امکان پذیر باشد ،قطعا روز خوبی خواهد بود.

البته شما برای خرید هر گونه هدفون و هدست از فروشگاه اینترنتی کوک موبایل می توانید به سایت مراجعه کرده و هدفون مورد دلخواه خود را با ارزانترین قیمت بازار تهیه نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 2167319 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط