اخبار فناوری

یک ماه دیگر تا ظهور “تلفن سبک” …

blank

“تلفن سبک ” تلفنی هوشمند به اندازه کارت عابربانک شما

تصور حتی یک روز بدون  گوشی های هوشمند  برای هر کسی دردناک است.اما برای کسانی که از راه یابی گوشی های هوشمندشان به تمام ابعاد زندگی خسته شده اند ،راهکارهای جالب و قابل توجهی ارایه شده است.

برخی از شرکت های  دانش بنیان و استارت آپی، محصولاتی را تولید کرده اند که با داشتن آنها و  بدون همراه داشتن گوشی  هوشمند شما می توانید همچنان به دنیای  تکنولوژی اطرافتان متصل بمانید .

یکی از این محصولات “تلفن سبک ” نام دارد.این محصول از اواخر امسال به بازارها عرضه خواهد شد.تولید این محصول به دلیل اعمال برخی محدودیت ها با وقفه ها و تاخیرهایی مواجه شد اما ارایه آن از سی ام نوامبر (دهم آذر ماه سال ۱۳۹۵) و از طریق کارخانه چینی تولید کننده آن که Yantaiنام دارد ؛ آغاز خواهد شد.

 شرکت تولید کننده ی “تلفن سبک” در وب سایت رسمی اش نوشته است:

هنوز در حال توسعه ی نسخه ی بتای محصول خود هستیم.ما تازه داریم اهداف نهایی محصول را در تجربه های کاربران ارزیابی می کنیم.با استفاده از این ارزیابی ها می توانیم سیستم عامل “تلفن سبک “را بهبود بخشیم. با استفاده از این تجارب نمیتوان تلفن را از اینی که هست سبک تر کرد اما می توان  هدایت تماس ها را آسانتر و عملیاتی تر کرد.تجربه های بسیاری را با کاربران نسخه ی بتای خود آموختیم.در حال حاضر اگر وقفه ای ایجاد نگردد با به روز رسانی های مداوم نرم افزار می توانیم تنظیمات مورد نظر  را به درستی انجام داده و محصول را برای ارایه نهایی آماده سازیم.

شرکت قول داده است که نسخه ی اصلی “تلفن سبک ” را تا  نیمه ی اول آذر ماه و در رنگ سفید به بازارهای جهانی عرضه دارد.

رنگ مشکی “تلفن سبک ” (که شب نامیده شده است) در نیمه ی اول دی ماه به بازار ارایه خواهد گردید. “تلفن سبک ” با قیمت حدود ۱۰۰ دلار به بازار می آید . وظیفه ی اصلی این تلفن هدایت تماس های روی تلفن اصلی کاربر به واسطه ی نرم افزار نصب شده بر روی آن به سمت “تلفن سبک” است.  این تلفن قرار نیست به صورت مداوم توسط کاربر به کار گرفته شود.این “تلفن سبک ” توسط باطری شارژ می شود و این شارژ را تا سه هفته و یا بیشتر نگه می دارد. “تلفن سبک ” قابلیت اتصال و استفاده از اینترنت را نخواهد داشت. “تلفن سبک ” تنها یک سیم کارت نانو ۲G  دارد که می تواند تماس های تلفنی  را دریافت دارد.ماژول  لمسی ، میکروفن و پورت USB نیز برای این “تلفن سبک ” در نظر کرفته شده است. جالب است بدانید که “تلفن سبک ” دوربین نیز نخواهد داشت.

 از آنجا که بسیاری از افراد نمی توانند گوشی های هوشمند خود را همه و همه جا با خود همراه داشته باشند و از طرفی نیاز به تلفن همراهی برای پاسخ گویی و ایجاد تماس تلفنی دارند متقاضیان این دشتگاه کوچک  و هوشمند بسیار زیاد شده اند. شرکت Yantai از تمام کسانی که مدت هاست بی صبرانه منتظر ارایه این محصول هستند و همچنان شاهد تاخیر در ارایه آن ؛ صمیمانه عذر خواهی کرده است.

مطالب مرتبط