اخبار فناوری

گوگل الو رقیب سرسخت تلگرام

blank

گوگل رقیب جدی خود را برای تلگرام رو کرد.الو اپلیکشن پیام رسانی است که شما را به وادار می کند مدام حرف بزنید،احساسات خود را با استیکرهای عالی، متن ها و ایموجی ها بیان کنید. هدیه الو برای شما همیاری گوگل و قابلیت های تدوین در پیش نمایش، است.

پاسخ گویی هوشمند

بدون تایپ کردن حتی یک کلمه به پیام خود پاسخ دهید. برای یادگیری پاسخ گویی هوشمند نیاز به زمان دارید واپلیکیشن، پاسخ را با نیم نگاهی به شخصیت شما که چه مدلی را می پسندید ،با عکس و یا متن پیشنهاد می دهد.

بوم و رنگ

با عکس ها ،رنگ آمیزی آنها و اضافه کردن متن به عکسهایتان خلاق شوید و از این خلاقیت لذت ببرید.

استیکرها

با استیکرهای عالی هر آنچه را که می خواهید بیان کنید.گوگل الو برای طراحی استیکرهایش گروهی از زبده ترین طراحان را از سراسر جهان گرد هم آورده است.

فریاد و نجوا

برای رساندن منظور خود لازم نیست خیلی متن تایپ کنید .آنچه را که می خواهید بگویید با استفاده از یک جابه جایی ساده بلندتر و یا آرام تر بگویید.

دستیار شخصی منحصر به خودتان در گوگل

گوگل الو به شما یک دستیار گوگل هدیه می دهد که وظیفه تدوین پیش نمایش ها را بر عهده دارد. نمایش تمام رستوران های نزدیک تان،اشتراک گذاری ویدیو هایی که تماشا می کنید و همچنین وظیفه خطیر دریافت پاسخ از دوستانی که با آنها چت می کنید را به این دستیار بسپارید.

حالت و مد ناشناس

میتوانید با رمزنگاری دوسویه پیام ارسال کنید. امکان اطلاع رسانی خصوصی که گفتگوهای شما را محرمانه تر می کند و نیز کنترل زمان موجود بودن پیام ها در چت های قدیمی از امکانات این اپلیکیشن قدرتمند است.

لازم به ذکر است که دستیار گوگل و پاسخگویی هوشمند در حال حاضر تنها به زبان انگلیسی موجود است.هم اکنون میتوانید این اپلیکیشن قدرتمند را دانلود کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید…

اگر دوست داشتید یک گوشی خوب در دست داشته باشید یا در زمینه  خرید و فروش گوشی موبایل هر گونه سوالی در ذهن تان پیش آمد می توانید با شماره 02167319 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان کوک موبایل استفاده نمایید.

مطالب مرتبط