اخبار فناوری

گوشی های جدید گوگل نسخه بتا اندروید Q را چه زمانی دریافت می کنند؟

Google-Pixel-3a-and-Pixel-3a-XL-arent-eligible-to-receive-Android-Q-beta-releases-until-next-month

گوشی های Google Pixel 3a و Google Pixel 3a XL تا ماه آینده واجد شرایط دریافت نسخه بتا اندروید Q نیستند

همانطور که قبلا اشاره کردیم، هر دو گوشی Google Pixel 3a و Google Pixel 3a XL با نسخه قدیمی تر Android Security از پیش نصب شده عرضه می شوند.می توانید در این مقاله بیشتر راجع به آنها بدانید به جای پَچ (Patch) روز پنجم ماه مه که برای تمام مدل های گران و با کیفیت گوشی های Pixel عرضه می شود، برای گوشی های رده متوسط Pixel، این پچ ها در تاریخ 5 ماه مارس عرضه خواهند شد. و اگر شما در وبسایت گوگل به برنامه اندروید بتا نگاه کنید (از طریق وب سایت 9to5Google)، مشاهده می کنید که مدل های جدید گوشی های پیکسل واجد شرایط دریافت پیش نمایش نسخه بتا اندروید Q نیستند. اما خبر خوب این است که هر دو این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

همان صفحه وب سایت برنامه اندروید بتا مشخص می کند که هر دو گوشی Pixel 3a و Pixel 3a XL، از ماه آینده می توانند نسخه بتا منتشر شده اندروید Q نصب کنند. انتظار می رود، نسخه چهارم بتا اندروید Q در اوایل ماه ژوئن عرضه گردد؛ که ما را به این نکته می رساند که گوشی های جدید رده متوسط پچ Android Security ماه ژوئن را در ابتدای ماه آینده یعنی همزمان با بقیه گوشی های خانواده Pixel دریافت نمایند.

اگرچه گوشی های Pixel 3a و Pixel 3a XL به صورت رسمی نمی توانند پیش نمایش نسخه بتا اندروید Q را نصب داشته باشند، اما این طور به نظر می رسد که تعدادی از کاربران گوشی Pixel 3a قادر بوده اند تا آخرین نسخه پیش نمایش بتا را از سایت برنامه اندروید بتا فوق الذکر نصب نمایند.  گزینه “View your eligible devices” را انتخاب نمایید. اگر گوشی Pixel 3a و یا Pixel 3a XL شما نمایش داده شد، پس شما قادر به این کار خواهید بود. .

گوشی های جدید گوگل نسخه بتا اندروید Q را چه زمانی دریافت می کنند؟

گوشی های جدید گوگل نسخه بتا اندروید Q را چه زمانی دریافت می کنند؟

به یاد داشته باشید که نسخه های بتا اندروید Q، همانند هر نرم افزار دیگری، پایدار نیستند. این نسخه ها ممکن است دارای ایراداتی باشند و یک سری از قابلیت هایی که بر روی اندروید 9 Pie قابل استفاده بود، ممکن است کار نکنند. به همین علت، بهتر است تا منتظر نسخه نهایی اندروید Q که قرار است در سه ماهه سوم امسال عرضه گردد، صبر نمایید.

مطالب مرتبط