اخبار فناوری

کمپانی های اپل و هوآوی دارای سرسخت ترین گوشی ها

کمپانی های اپل و هوآوی دارای سرسخت ترین گوشی ها

بر طبق تحقیقات کمپانی های اپل و هوآوی سرسخت ترین گوشی ها را می سازند. شاید برای شما تعجب برانگیز نباشد که اسم شرکت اپل در لیست گوشی های با کیفیت و مقاوم دیده شود چرا که این گوشی های گران قیمت تولید اپل دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشند و طراحی بسیار پیشرفته و مهندسی شده ای دارند، اما  وقتی اسم شرکتی مثل هوآوی را در بالای لیست گوشی های برتر و مقاوم می بینیم کمی تعجب برانگیز است.

بر طبق تحقیقات یک شرکت بین المللی که در زمینه ی پشتیبانی از گوشی های هوشمند فعالیت دارد لیستی از گوشی های تمامی برند های دنیا تهیه کرده است. در این لیست به آمار میزان گوشی های هوشمندی که نیازمند خدمات تعمیراتی و پس از فروش داشته اند و حداقل زمان گارانتی و خدمات تعمیراتی آن ها ۲ سال بوده است پرداخته شده است.

هوآوی P30 Pro پا به پای +Galaxy S10 در قدرت، قیمت و عکس برداری

نتایج تحقیقات 

در طی این تحقیقات مشخص شد که گوشی های ساخته شده از طرف کمپانی های هوآوی، Honor(که توسط هوآوی ساخته می شوند) و همینطور گوشی های ساخت کمپانی اپل دارای کمترین میزان شکستن و بیشترین مقاومت در برابر صدمات و ضربات خارجی و همین طور قطعات داخلی مقاوم می باشند که این سه کمپانی از این نظرها جزو بهترین برند های تولید کننده ی گوشی های هوشمند، شناخته می شوند و یا لااقل در طی این مدت دو ساله که بر روی گوشی های هوشمند تولیدی تحقیق شده، این طور نتیجه گیری شده است.

در طی این تحقیق نکات جالبی به دست آمد و نتیجه گیری شد مثل این که مدت زمان میانگین برای مالکیت هر گوشی هوشمند حدودا ۳ سال تخمین زده شده است و پس از این مدت اکثریت کاربران و مردم گوشی خود را به هر دلیلی عوض می کنند و این درست می تواند یکی از موارد نگران کننده برای کمپانی های تولید گوشی باشد زیرا که آن ها برای پشتیبانی از گوشی های هوشمند تولیدی خود را تنها برای دوسال برنامه ریزی کرده اند که این مدت یک سال کمتر از زمانی است که کاربران هنوز از گوشی های آن ها استفاده می کنند.

مطالب مرتبط