اخبار فناوری

وعده پخش زنده مسابقات ورزشی در اپلTV در ماه دسامبر

blank

شرکت اپل در سپتامبر با معرفی رسمی اپل TV جدید خود به نام Apple TV 4K اعلام کرد که به اپلیکیشن این برنامه امکانات مهمی اضافه می شود.

با انتشار این اپلیکیشن در برخی کشور ها و با حمایت و استفاده از شبکه های محلی، شرکت اپل اعلام کرده است که مخاطبان می توانند برنامه های ورزشی را به صورت زنده دنبال کنند و آن را ببینند. شرکت اپل همچنین عنوان کرده است که این اپلیکیشن قادر است در هنگام نزدیکی یک مسابقه به مخاطبان خود زمان شروع مسابقه را خبر دهد و یا در هنگام بازی به صورت نوتیفیکیشن نتیجه بازی تیم مورد علاقه شما را به صورت زنده  اعلام می کند. تمام این برنامه ها و تغییرات قرار است تا اوایل سال جدید شرکت اپل بر روی اپلیکیشن  خود اعمال کند. برنامه پخش زنده اپلیکیشن اپلTV با همکاری برنامه های واسط مانند اپلیکیشن ESPN قرار است  کار کند.

به گزارش سایت 9to5Mac قابلیت پخش زنده اپلTV برای این اپلیکیشن در اوایل دسامبر راه اندازی میشود. شرکت اپل برنامه دارد تا قابلیت پخش زنده را همزمان با آپدیت جدید سیستم عامل خود iOS11.2 برای مخاطبان خود فعال کند. تاریخ تقریبی اعلام شده از برخی منابع اعلام نشده 4 دسامبر می باشد.

همچنین شرکت اپل اعلام بر روی گوشی های موبایل اپل کرده است که دراین اپلیکیشن با توجه به ورزش محبوب و متناسب با فصل صفحه جدیدی برای راحتی کاربران بوجود می آید. برای مثال در فصل هاکی صفحه ایی برای این ورزش در اپلیکیشن قرار می گیرد تا دسترسی آسانی برای کاربران فراهم کند و این صفحات متناسب با فصل و مسابقات جنجالی تغییر می کند.

هرچند این قابلیت پخش زنده زودتر از زمان آپدیت سیستم عامل iOS و tvOS  برای کاربران راه اندازی نمی شود اما می توان امیدوار بود که شرکت اپل در آپدیت نسخه BETA این سیستم های عامل این قابلیت را فراهم کند

پخش زنده مسابقات ورزشی یکی از مواردی است که می تواند محبوبیت اپل و استفاده از اپلTV را افزایش دهد و ما هم مانند شما در انتظار پخش زنده و دیدن آن در اپلTV هستیم.

مطالب مرتبط