اخبار فناوری

هوآوی به زودی بعد از گوشی های Pixel گوگل به اندروید Q به روز رسانی می شوند

هوآوی و پرچم داران گوشی های Honor به زودی بعد از گوشی های Pixel گوگل به اندروید Q به روز رسانی می شوند

مشخصا هوآوی یکی از تولید کنندگان بزرگ گوشی های هوشمند در دنیا می باشد، اما این شرکت چینی به به روز رسانی سریع سیستم عامل اندروید معرف نیست. اگرچه، هوآوی قصد دارد این موضوع را با شروع از اندروید Q، که به زودی در ماه های آینده عرضه می شود، عوض نماید. در حالی که به احتمال زیاد می دانید، گوشی های Pixel گوگل اولین گوشی هایی هستند که به سیستم عامل های جدید اندروید به روز رسانی می شوند، در حالی که بقیه تولید کنندگان گوشی های هوشمند تلاش می کنند که این به روز رسانی هارا هر چه سریع تر عرضه کنند.

امسال هم قرار نیست که این موضوع استثنا باشد، ولی شرکت هوآوی ادعا کرده است که تعدادی از گوشی های پرچم دارش به زودی بعد از گوشی های Pixel گوگل، به اندروید Q به روز رسانی می شوند. طبق اعلامیه هوآوی، سری گوشی های P30، سری گوشی های Mate 20 و همچنین سری گوشی های Honor View 20 و Magic 2 هدف این به روز رسانی می باشند.

به روز رسانی اندروید Q ترکیب شده با جدید ترین نسخه EMUI، برای هوآوی و گوشی های Honor ذکر شده، در ماه سپتامبر عرضه می شود، البته این فقط یک گمانه زنی می باشد. انتظار می رود که گوگل، اندروید Q را در آخر ماه آگوست یا اول ماه سپتامبر عرضه کند، و طبق پیام هوآوی به روز رسانی ها بلافاصله بعد از عرضه نسخه پایدار اندروید Q برای گوشی های Pixel گوگل موجود خواهند بود.

در واقع، این پیام بستگی به این دارد که بدانیم “بلافاصله” از نظر هوآوی چه معنایی دارد. و همچنین ما این واقعیت را در نظر نگرفتیم که ممکن است این به روز رسانی ها ابتدا در چین عرضه شده و سپس طی چند ماه، به کشور های دیگر نیز برسد. این یک وعده بسیار بزرگ و جذاب می باشد که ما دوست داریم به حقیقت بپیوندد، پس بگذارید فقط صبر کنیم تا ببینیم هوآوی چگونه از پس این کار برمی آید.

مطالب مرتبط