اخبار فناوری

نمونه اولیه گوشی آیفون ۷

blank

maxresdefault

در حالی که برخی داوران آیفون۷ را بعنوان منادی چیزهایی از اپل که در راه است دیده اند، نمی توانند نا امیدی خود را از این محصول کتمان کنند.

Nilay Patel در The Verge می نویسد:

“تمام مدتی که از آیفون۷ استفاده می کردم، احساس می کردم یک نمونه اولیه ی باز طراحی شده از آیفون۶ را در دست دارم که شایعه شده بود قرار است بعنوان آیفون ۷ ارائه شود.
همه آن شروط جسورانه روی آینده بصورت مشروعی هیجان انگیز شد اما در حال حاضر استفاده از آیفون۷ به نوعی شبیه استفاده از آیفون۶s با یک دکمه home عجیب غریب تر و آدابتورها و مبدلهای بیشتر است. “

David Pierce در رابطه با این موضوع می نویسد:
“چیزهای بیشتری در رابطه با آیفون جدید وجود دارد. وی اشاره کرد که این دستگاه با طراحی و ویژگی هایش قصد ضربه زدن به ذهن شمارا ندارد و نمیخواهد تصورات شما به هم بریزد. این گوشی آیفون هنوز یک گوشی فوق العاده است و اگر نگاهی فلسفی بدان بیاندازیم میبینیم که اپل با محصولات خود در حال باز کردن دربی تازه به دنیای تکنولوژی است. آیفون ۷ ممکن است یک انقلاب نباشد اما ممکن است کاتالیزوری برای انقلابی باشد که اپل در سال های آتی قصد انجام دادن آنها را دارد.” وی افزود: “گوشی شما در عرض چند ماه بهتر خواهد شد و حتی در چند ماه بعد هم بهتر و بهتر. بنظر شما هیجان انگیز نخواهد بود؟ “

اپلیکیشن Swift Playgrounds از سوی شرکت اپل عرضه شد.

در مراسم WWDC 2016 اپل از اپلیکیشن جدیدی به نام Swift Playgrounds برای آیپد رونمایی کرده بود و در ۲۳ شهریور امسال این اپلیکیشن در اپ استور عرضه شد. کاربرد این اپلیکیشن یادگیری زبان برنامه نویسی Swift به صورت ساده است.
در این برنامه چندین برنامه یادگیری قرار دارد که هرکدام به صورت جدا قابل دانلود است.
اپلیکیشن Swift Playgrounds به صورت رایگان در اپ استور موجود است و با آیپدهایی که iOS 10 را اجرا می‌کنند، سازگاری دارد.

نسخه نهایی tvOS 10 عرضه شد…

در تاریخ ۲۳ شهریور همزمان با عرضه iOS 10، اپل نسخه نهایی tvOS 10 را برای تمامی کاربران عرضه کرد. این نسخه از Apple TV نسل چهارم پشتیبانی می‌کند و با مراجعه به قسمت تنظیمات دستگاه می‌توانید این آپدیت را دریافت کنید.
tvOS 10  شامل تغییراتی همچون اضافه شدن حالت Dark Mode و اپلیکیشن Music جدید می‌باشد.

سامسونگ یک شکست کوچک را در وارد شدن ضربه به باتری گلکسی نت ۷ با خود حمل میکند. سهام سامسونگ بعد از افت ناگهانی که در روز دوشنبه پیدا کرده بود توانست در روز سه شنبه با تنظیمات ایالت متحده و اصرار بر توقف استفاده مصرف کنندگان و تغییر در بیش از دو نیم میلیون گلکسی نت ۷ این افت ناگهانی را جبران کند. بسته شدن سهام شرکت به میزان ۴٫۲ درصد بالاتر در روز سه شنبه، باعث جبران بخشی از ۱۴ میلیارد دلار کاهش ارزش بازار در روز دوشنبه شد.
اداره کل هواپیمایی فدرال در پاسخ به تعدادی از گزارشها در مورد حادثه آتش گرفتن باتری های یون لیتیوم گلکسی نت ۷ هنگام حمل و نقل یا در حالی که در هواپیما شارژ میشد، هشدار داد. سامسونگ پیش از این، فراخوانی در رابطه با گرم شدن باتری دستگاه افرادی که از این گوشی استفاده میکردند، صادر کرده بود. برنامه تبادل محصولات سامسونگ تحت ایالات متحده در اوایل این ماه اعلام کرد، صاحبان گلکسی نت ۷، می توانند دستگاه خود را با تفاوت قیمت دریافتی تبادل، با یک گلکسی نت ۷ جدید ، یا گلکسی S7 یاedge GalaxyS7 تعویض کنند. هنگام صدور این فراخوان سامسونگ اعلام کرد تنها تعداد کمی از موارد خرابی گزارش شده و شرکت آنها را شناسایی و خرید و فروش و حمل و نقل آن را متوقف نموده است. تیم باکستر، رئیس شرکت الکترونیکی سامسونگ گفت:”سامسونگ همچنان ادامه میدهد تا نشان دهد اطمینان از ایمنی مصرف کنندگان اولویت اصلی ما می باشد.”

خطرات هواپیما

FAA در اواخر هفته گذشته هشدار داد مسافران نباید گوشی های گلکسی نت ۷ را روشن یا با استفاده از صفحه هواپیما شارژکنند یا آنها را در چمدان وسایل خود قرار دهند. سامسونگ در طول آخر هفته برای جلوگیری از استفاده Galaxy Note7s به مشتریان اصرار کرد تا گوشی های خود را به سرعت معاوضه کنند. شرکت اعلام کرد، مشتریان در مدت انتظار تایید کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی جهت دریافت دستگاه های جدید Galaxy Note7 ، لوازم جانبی و ۲۵ دلار کارت هدیه دریافت خواهند کرد.
سخنگوی کمیسیون اسکات ولفسون به تجارت الکترونیکی تایمز گفت: CPSC به سختی کار میکند چنانکه ما میتوانیم فراخوان رسمی در همکاری با سامسونگ را اعلام نمود. بنا به گزارشها فناوری Amperex به منبع جدیدی برای باتری گلکسی نت ۷ تبدیل خواهد شد. یک مقام دولتی ایالات متحده که نخواست نامش فاش شود به تجارت الکترونیکی تایمز گفت: FAA سه مسئله را که به طور مستقیم به اعلام سامسونگ مربوط نیست هشدار داده است. این مقام گفت: مورد اول شامل ذخیره سازی باتری های یون لیتیوم در محموله بار هواپیما می باشد. تست در مرکز FAA نیوجرسی نشان داد مواردی وجود دارد که میتوان به کمک آنها آتش سوزی در محموله بار هواپیما را فرونشاند. نگرانی در مورد استفاده از صفحه شارژ هواپیما برای باتری یون لیتیوم با وجود کیسه های قابل حمل نیز وجود دارد. با این حال، با ایجاد خطری کمتر، خدمه پرواز می تواند در صورت آتش سوزی باتری، آتش را خاموش یا از دستکش نسوز استفاده کند. موضوع سوم به باتری های نصب شده در هواپیما بازمیگردد. خطر آتش سوزی در استفاده از باتری در هواپیمای بوئینگ در سال ۲۰۱۲ کشف شد، اما این مشکل اکنون حل شده است.

مطالب مرتبط