راهنمای خرید

معرفی بهترین نرم‌افزارها برای انتقال فایل از طریق کامپیوتر به موبایل

blank

در این مقاله به بررسی روش‌های مختلف خواهیم پرداخت.امروزه انتقال داده‌ها بسیار حائز اهمیت است.برنامه‌های بسیاری در این رقابت و این فرآیند محصولات خود را روانه بازار کرده‌اند که در این مقاله قصد داریم به بهترین‌های آن‌ها بپردازیم.

کاربران اپل قبلاً از راحتی Airdrop شناخته‌شده است، که به شما اجازه می‌دهد تا اساساً یک شبکه ad-hoc بسازید تا عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد و سایر محتواهای مرتبط با کاربران اپل را در اختیار شما قرار دهد. متأسفانه این کار با ویندوز یا اندروید امکان‌پذیر نبوده است، این به این معنی است که شما باید از روش‌های قدیمی‌تر انتقال فایل‌ها مانند سرویس cloud و یا USB thumbdrive استفاده کنید.

معرفی  نرم‌افزار FIELD DROP  

Filedrop رایگان برای ویندوز، OS X، و اندروید است درحالی‌که کاربران iOS باید به 2.9 دلار پیانیست نیاز دارند. بااین‌حال، اگر از دستگاه‌های موجود در پلتفرم‌های مختلف استفاده کنید ، این‌یک هزینه کم به شمار می‌آید. Filedrop را می‌توان برای آندروید از فروشگاه Play دانلود کرد، درحالی‌که کاربران ویندوز و مک می‌توانند از وب‌سایت Filedrop دریافت کنند.

 نرم‌افزار DROid

نرم‌افزار انتقال :Droid این گزینه برای کاربرانی است که تمایل به بررسی ، کپی، حذف یا اضافه کردن فایل ها در دستگاه اندروید ، همانند ویندوز اکسپلورر در رایانه رادارند.

انتقال فایل

انتقال فایل

 Droid Transfer  به تلفن آندروید شما نیاز ندارد و همچنین انواع مختلفی از داده‌ها را از تلفن Android خود به رایانه شما منتقل می‌کند، ازجمله پیام‌ها، موسیقی، عکس‌ها، مخاطبین و موارد دیگر. انتقال فایل ها از Android به PC فای – در اینجا این است :

  1. 1. دانلود Droid Transfer را روی کامپیوتر خود و اجرا کنید.
  2. 2. برنامه متحرک انتقال را بر روی گوشی آندروید خود دریافت کنید.
  3. 3. اسکن کد انتقال Droid انتقال با برنامه همراه هماهنگ.
  4. 4. کامپیوتر و تلفن در حال حاضر مرتبط هستند. فایل‌هایی را که می‌خواهید از دستگاه اندرویدی خود منتقل کنید و فایل Droid Transfer را روی «کپی به کامپیوتر» قرار دهید انتخاب کنید.
  5. برای اضافه کردن فایل ها از کامپیوتر به دستگاه اندرویدی خود، بر روی Add File در Droid Transfer کلیک کنید و یک فایل را روی کامپیوتر خود که می‌خواهید به دستگاه خود اضافه کنید را انتخاب کنید.

خلاصه (Droid Transfer):

✔ انتقال فایل بی‌سیم

✔ رابط کاربر پسند

✔ انتقال بسیاری از انواع داده‌های مختلف

✔ داده‌های محلی ذخیره‌شده

✔ فضای ذخیره‌سازی نامحدود

انتقال فایل‌ها بین گوشی آندروید و یک کامپیوتر: Cloud Services

یکی دیگر از روش‌های عالی انتقال فایل بین دستگاه اندرویدی و رایانه ، استفاده از Cloud Services است. خدمات این سرویس مانند Dropbox و Google Drive به شما اجازه می‌دهد که فایل ها  را از رایانه یا تلفن خود آپلود کنید و سپس به آن‌ها اجازه دسترسی به این فایل‌ها را از هر یک از دستگاه‌های خود بدهید. به یاد داشته باشید که داده‌های شما به‌صورت خارجی ذخیره می‌شوند، بنابراین به‌عنوان یک انتقال پَروَنجا ساده بین تلفن و رایانه به‌عنوان راهی  امن محسوب نمی‌شود. این گزینه مناسب است اگر شما در همگام‌سازی فایل‌ها بین دستگاه‌های خود برنامه‌ریزی صحیح را به‌کارگیرید. در اینجا به بررسی این فرآیند خواهیم پرداخت

  1. 1. به وب‌سایت ارائه‌دهنده بروید

برای خدمات ثبت‌نام کنید. اکثر گزینه‌های رایگان را ارائه می‌دهند که مقدار محدودی از ذخیره‌سازی آنلاین را با گزینه‌ای برای پرداخت بیشتر می‌دهد.

  1. 3. برنامه همراه را بر روی گوشی خودبارگیری کنید و با جزئیات حساب خودتنظیم کنید.
  2. 4. شما هم‌اکنون می‌توانید فایل‌های بین تمام دستگاه‌های خود را از طریق ذخیره‌سازی ابر خود انتقال دهید.

خلاصه خدمات :

✔ انتقال فایل بی‌سیم

✔ انتقال انواع داده‌های محدود

✔ داده های ذخیره شده خارجی

✔ فضای ذخیره سازی محدودشده

 انتقال فایل ها از Android به کامپیوتر: بلوتوث

آخرین روش من ذکرشده بلوتوث است. “بلوتوث چیست؟”، شما ممکن است بپرسید، و به‌درستی – یک‌بار محبوب بلوتوث در حال حاضر دستگیره را برای راه برای فای بیشتر در دسترس است. بااین‌حال، هنوز هم برای بلوتوث برای انتقال فایل وجود دارد، زیرا شما می‌توانید از آن استفاده کنید اگر شما فای ندارید. به یاد داشته باشید که همه دستگاه‌ها بلوتوث موجود، مخصوصاً بعضی از رایانه‌ها / لپ‌تاپ‌ها را ندارند. در اینجا این است که چگونه انجام می‌شود:

  1. 1. بلوتوث بر روی رایانه و تلفن خود را روشن کنید و اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابل‌کشف است.
  2. 2. بر روی کامپیوتر خود، به تنظیمات بلوتوث خود (شما می‌توانید در “منوی شروع” خود “بلوتوث” را جستجو کنید).
  3. 3. تلفن آندروید خود را از فهرست دستگاه‌ها انتخاب کنید و جفت کنید.
  4. 4. ممکن است از شما خواسته شود کد امنیتی را که ارائه می‌شود وارد کنید، در غیر اینصورت، شما زوج هستید (تصویر 1).
  5. 5. همچنین ممکن است لازم باشد اجازه دریافت فایل از تلفن خود را در رایانه خود داشته باشید. درصورتی‌که این مورد باشد، می‌توانید این گزینه را با کلیک بر روی «ارسال یا دریافت فایل از طریق بلوتوث» در سمت راست گزینه‌های بلوتوث در رایانه خود پیدا کنید (تصویر 2).
  6. 6. فایل را که می‌خواهید از تلفن خود منتقل کنید (به‌عنوان‌مثال یک عکس) پیدا کنید. گزینه “اشتراک‌گذاری” را انتخاب کنید.
  7. به اشتراک گذاشتن از طریق بلوتوث و ذخیره به کامپیوتر (تصویر 3).
انتقال فایل

انتقال فایل

تصویر 2. ارسال یا دریافت فایل از طریق بلوتوث

انتقال فایل

انتقال فایل

انتقال فایل

انتقال فایل

خلاصه بلوتوث

✔ انتقال فایل بی‌سیم

✔ انتقال انواع داده‌های محدود

✔ داده‌های ذخیره‌شده در داخل

✔ فضای ذخیره سازی نامحدود

✔ فای موردنیاز نیست

نصب و استفاده از Filedrop

Filedrop رایگان برای ویندوز، OS X، و اندروید است درحالی‌که کاربران iOS باید به 2.9 دلار نیاز دارند. بااین‌حال، اگر از دستگاه‌های موجود در پلتفرم‌های مختلف را داشته باشید، این‌یک قیمت کم برای پرداخت است. Filedrop. را می‌توان برای آندروید از فروشگاه نمایش دانلود کرد، درحالی‌که کاربران ویندوز و مک می‌توانند مشتری را از وب‌سایت Filedrop دریافت کنند.

نصب در Mac یک مسئله ساده برای کشیدن برنامه به پوشه برنامه‌ها و راه‌اندازی آن است. کاربران ویندوز باید اجازه دسترسی از طریق فایروال ویندوز را داشته باشند.

 یکی از نقاط ضعف این است که شما باید اجازه دسترسی به شبکه‌های عمومی را بدهید، به این معنی که هرکسی که از Filedrop استفاده می‌کند (ازجمله از طریق وب‌سایت) می‌تواند سعی کند فایل‌ها را به رایانه شما ارسال کند، هرچند شما می‌توانید هر چیزی که از منابع نامشخص است را حذف کنید.

همان‌طور که می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید، برنامه بسیار ساده است، به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی فایل‌ها را با کشیدن و رها کردن آنها بر روی گیرندگان مناسب توزیع کنید.

مطالب مرتبط