اخبار فناوری

مرور کوتاهی Honor 8S

مرور کوتاهی Honor 8S

Honor، شرکت زیر مجموعه ی Huawei رسما آخرین گوشی خود، Honor 8S را معرفی کرد. ما قبلا این دستگاه را در لیک های دو هفته ی قبل دیدیم و مشخصات آن بدون تغییر به نظر می رسد. این گوشی در پشت دارای یک بافت دوگانه منحصر به فرد از پلاستیک است.

Honor 8S دارای یک صفحه ی نمایش ال سی دی ۵.۷۱ اینچی + HD، با ناچ، به شکل یک قطره برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. دوربین جلو به عنوان تنها روش تأیید هویت بیومتریک در غیاب یک حسگر اثر انگشت عمل می کند. در پشت گوشی، شما می توانید دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دهانه ی دیافراگم PDAF f/۱.۸ را با یک فلاش ال ای دی تکی ببینید. پردازنده ی Helio A22 Soc همراه با ۲ گیگا بایت رم و ۳۲ گیگا بایت فضای ذخیره سازی به Honor 8S قدرت می بخشد. عمر باطری باید به لطف باتری ۳۰۲۰ mAh  خوب باشد اما همانطور که در این محدوده ی قیمت انتظار می رود شما مجبور به استفاده از microUSB برای شارژ کردن و انتقال اطلاعات هستید. جک ۳.۵ میلی متری در کنار گیرنده ی رادیوی FM وجود دارد.

 

مرور کوتاهی Honor 8S

مرور کوتاهی Honor 8S

 

Honor 8S بر روی EMUI 9 با اندروید P اجرا خواهد شد. این گوشی در حال حاضر در روسیه به فروش می رسد و باید در هفته های آتی به بازار های بیشتری راه پیدا کند. شما قادر خواهید بود که رنگ 8S را از بین مشکی، آبی و طلایی انتخاب کنید و قیمت آن ۸۴۹۰ روبل روسیه است که بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ دلار می شود.

مطالب مرتبط