اخبار فناوری

عکس Xperia X  جدید لو رفت…

blank

Xperia X دارای حاشیه های بسیار نازک و تقریبا مسطح است…!

 

مطلعان گفته اند که سونی قصد دارد از دو گوشی جدید خود تا ابتدای اسفندماه رونمایی کند. این معرفی  در کنگره ی بین المللی موبایل MWC 2017 صورت خواهد گرفت. حدود یک هفته قبل از این مشخص شد که یکی از این گوشی ها Xperia XZ 2017  است و تا ماه آینده در کنار دیگر موبایل سونی معرفی خواهد شد .

اخیرا عکسی از گوشی دیگر سونی که هنوز معرفی نشده است به بیرون درز کرده است . این گوشی نیز از خانواده ی Xperia  است و تا آخر ماه فوریه یعنی اوایل اسفند ماه معرفی خواهد شد.گوشی که در عکس جدید مشاهده می شود به نام Xperia X جدید نام گذاری شده است. این گوشی در بازار با نام متفاوتی عرضه خواهد شد. عکس لو رفته هیچ اطلاعات تکمیلی درباره این گوشی تازه وارد Xperia X در بر ندارد. آنچه از عکس قابل مشاهده است این است که Xperia X جدید بسیار نازک است. این گوشی در حالی که بسیار نازک است دارای حاشیه های بسیار نازک است.

 این عکس از یک مجله یتبلیغاتی لو رفته است و آنطور که به نظر می رسد  این مجله قرار است بلافاصله پس از رسمی شدن معرفی Xperia X جدید منتشر شود.

خبرخوب اینکه تا رونمایی از محصولات جدید سونی در زمینه گوشی موبایل، حدود یک ماه مانده است . و هنوز هم می توان در مورد محصولات آینده ی این شرکت ژاپنی امیدوار بود. شاید سونی تصمیم بگیرد محصولی را عرضه کند که کاملا متفاوت از تصورات ما باشد.

مطالب مرتبط