اخبار فناوری

صفحه نمایش ال جی،۵٫۷ اینچی

blank

ال جی صفحه نمایش QHD با اندازه ی تصویر ۱۸:۹ را معرفی کرد…

ال جی دیسپلی ، تازه ترین مدل ال سی دی خود را روز پنج شنبه به بازار ارایه کرد. این معرفی دیشب در آمریکا انجام شد.صفحه نمایش جدید،با رزولوشن کیو اچ دی معرفی شده است.ال سی دی ۵٫۷ اینچی دارای ۵۶۴ پیکسل در هر اینچ است.این صفحه نمایش برای القای تجربه ای متفاوت از سایر صفحات نمایش موجود در بازار نسبت تصویر ۱۸:۹ را فراهم کرده است.این طراحی نسبت صفحه نمایش برای ایجاد تجربه ی عالی در تماشای ویدیو در نظر گرفته شده است.هم چنین با این نسبت تصویر کاربران می توانند چندین کار همزمان را انجام دهند.این ویژگی تحت عنوان” صفحه نمایش دو گانه و چند وظیفه ای” معرفی شده است که در سیستم عامل های اندروید ۷ معرفی شده است.
تکنولوژی “لمس” ال جی ،این صفحه نمایش را پاسخگو کرده ست.صفحه نمایش جدید بسیار نازک و روشن تر از قدیم شده است.این ویژگی ها را باید مرهون حذف پوشش گلس از روی تاچ دانست. این پنل بسیار نازک است و در حدود ۱ میلیمتر ضخامت دارد.در مقایسه با دیگر پنل های موجود در بازار حاشیه این پنل حدود بیست درصد کاهش پیدا کرده است.در اطراف نیز حدود ۱۰ درصد از کناره های پنل کاسته شده است.
این پنل در مقایسه با نمونه ی قبلی دارای ۳۰ درصد کاهش در مصرف انرژی می باشد. خبر خوب برای ما اینکه می توانیم ال سی دی های نسل جدیدی از ال جی را در محصولات آینده او ببینیم. گوشی جدید ال جی به نام ال جی ۶ که تا ماه آینده به بازار معرفی خواهد شد شاید اولین محصول ال جی باشد که در آن از این نوع پنل و صفحه نمایش استفاده شده است.

 ارایه ی این نوع از صفحه نمایش می تواند راهگشای بسیار از شرکت های تولید کننده نسل جدید صفحات نمایش نازک و روشن باشد. اگر تمایل دارید اطلاعات کامل تری در مورد تعمیر و ترمیم ال سی دی های شکسته بدست آورید می توانید به این مقاله مراجعه کرده و اطلاعات خوبی بدست آورید.

مطالب مرتبط