اخبار فناوری

شیائومی گوشی جدید Mi MIX بدون قاب خود را معرفی کرد!

blank

شیائومی در کنار Mi Note 2 از گوشی مفهومی جدید خود که صفجه نمایش بدون قاب دارد نیز پرده برداری و آن را برای فروش در معرض نمایش گذاشت.

Mi MIX یک صفحه نمایش ۶ .۴ دهم اینچی دارد که دارای وضوح تصویر۱۰۸۰ *۲۰۴۰ و با نسبت ابعاد ۱۷:۹ است، نکته قابل توجه و جذاب این گوشی میزان صفحه نمایش ۹۱٫۳ % این گوشی است. بی قاب به نظر رسیدن Mi MIX به دلیل کناره های بسیار نازک گوشی در بالا و در اطراف آن است.تنها یک قاب کوچک و آن هم در پایین گوشی وجود دارد .دوربین و بلندگوی گوشی هم همین جا قرار گرفته اند.این گوشی هیچ دکمه کنترلی فیزیکی ندارد و اولین گوشی از نسل شیائومی هاست که بی دکمه طراحی شده است. نسبت ابعاد ۱۷:۹ این امکان را به شما می دهد که در حالی که روی صفحه نمایش کلیدها ظاهر شوند باز هم شما بتوانید تصویر ۱۶:۹ را تماشا کنید.خروجی صدای گوشی و سنسور مجاورت به طور کامل مخفی هستند . Mi MIX از سرامیک پیزوالکتریک برای سنسور مجاورت صفحه نمایش بهره برده است .بدنه Mi MIX ،پشت گوشی ، قاب آن و دکمه های گوشی تماما از سرامیک تشکیل شده است.

مشخصات گوشی Mi MIX

در طراحی صفحه نمایش فوق العاده گوشی ، به جای چسب و یا دیگر مواد چسبنده ،از یک زبانه مشترک برای اتصال صفحه نمایش به بدنه استفاده شده است. از طرف دیگر Mi MIX بر روی Qualcomm Snapdragon 821 اجرا می گردد و مدل ۱۲۸ گیگی آن رم ۴ گیگا بایتی و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن رم ۶ گیگابایتی دارد. دوربین پشت گوشی قابلیت تصویر برداری K ۱۸ دارد و فینگر پوینت گوشی در پشت آن قرار گرفته است.دوربین پشت آن ۱۶ مگا پیکسلی و دوربین جلوی آن ۵ مگا پیکسلی است. گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و باطری ۴٫۴۰۰ میلی آمپری آن با قابلیت شارژ سریع Qualcomm تمام نیازهای روزانه شما را مرتفع خواهد ساخت. Mi MIX 128 گیگا بایتی ۵۱۵ دلار و مدل ۲۵۶ گیگا بایتی آن ۵۹۰ دلار قیمت گذاری شده است.

شما می دانید برای استفاده بهینه از یک گوشی هوشمند باید یک گوشی خوب و قابل قبول در دست داشته باشید. پس اگر در زمینه  خرید و فروش گوشی های موبایل هر گونه سوالی در ذهن تان پیش آمد می توانید با شماره 02167319 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان کوک موبایل استفاده نمایید.

مطالب مرتبط