اخبار فناوری

شش دوربین پشت در گوشي جديد سونی

شش دوربین پشت در گوشي جديد سونی

بر اساس گزارشات گوشی سونی Xperia با شش دوربین پشت در راه است.

گوشی LG V50 thinQ دارای سه دوربین پشت هست و همچنین پیش بینی می شود گوشی سامسونگ Galaxy Note 10 pro با چهار دوربین پشت عرضه شود. در بیشترین حالت در نظر گرفته شده کارشناسان پیش بینی و انتظار پنج لنز دوربین را در پشت گوشی های هوشمند انتظار داشتند و این در حالی است که شرکت سونی قصد دارد یک گوشی هوشمند با ۶ لنز دوربین در پشت به بازار ارائه کند.

بر اساس گزارشات یکی از کارشناسان صاحب نام در زمینه ی گوشی های هوشمند، شرکت سونی قصد دارد که هنجار شکنی کند و بر خلاف رفتار عمومی تولید کنندگان گوشی های هوشمند اقدام‌ به ساخت و تولید یک گوشی با شش دوربین در قسمت پشتی کند که به همراه دو سنسور تشخیص عمق در قسمت جلو که به صورت جفت با هر لنز دوربین های جلوی گوشی  ارائه خواهند شد.

جزییات این گوشی جدید شرکت سونی هنوز به عنوان یک راز بزرگ از دید خبرگذاری ها پنهان مانده است، اما احتمالا این گوشی دارای یک دوربین telephoto خواهد بود که به همراه یک لنز جایگزین با وسعت فیلم و عکس برداری گسترده تری می باشد. همچنین گفته شده لنزی برای فیلم برداری در شرایط با نور کم و همینطور دو سنسور باقی مانده را برای تنظیم کردن نور محیط و تشخیص عمق کارشناسان و طراحان شرکت سونی در این گوشی تعبیه کرده اند به علاوه یک لنز دوربین باقی مانده ،به همراه یک سنسور زاویه دید در گوشی قرار گرفته است.

متاسفانه این گوشی جدید سونی هنوز در دست طراحی و توسعه ی بیشتر است و طراحی های قسمت جلویی این گوشی هنوز به صورت یک راز باقی مانده و اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. همچنین به خاطر مشخص نبودن دقیق زمانبندی های این شرکت، عرضه شدن این گوشی یا به اواخر سال ۲۰۱۹ و یا تا اوایل سال ۲۰۲۰ طول مي كشد. از خصوصیات اجزای داخلی آن می توان به حافظه ی ۱۲۸ گیگابایتی وهمچنین حافظه ی RAM هشت گیگابایتی اشاره کرد.

مطالب مرتبط