اخبار فناوری

رقبای AirPod دو برابر ارزان تر و مقاوم در برابر آب می باشند

رقبای AirPod دو برابر ارزان تر و مقاوم در برابر آب می باشند

این دیگر یک راز بزرگ نیست که شرکت اپل با اولین نسل جادویی AirPod ها و به دنبال آن هدفون های بی سیم بسیار محبوب با یک مدل تازه که آن ها هم به نظر می رسید که دارند کار خود را در باکس آفیس جهانی به نحو احسنت انجام می دهند و به صورت قابل پیش بینی شده موجی از تقلید کاران را به دنبال خود راه انداختند، سود بسیاری کرد. جدا از غول های تکنولوژی همانند گوگل، سامسونگ، هوآوی و طبق آن چه که گزارش شده است، آمازون و مایکروسافت، تعدادی از شرکت های که تخصص آن ها در محصولات صوتی می باشد، در حال بهترین تلاش خود هستند، تا بتوانند هدفون های “کاملا بی سیم” را در این عرصه شلوغ به بازار عرضه کنند.

یکی از این برند ها، برند Skullcandy می باشد که چندین سال است هدفون های شیک و باب روز و نسبتا مقرون به صرفه ای را تولید می کند. این برند با معرفی مدل Indy بل قیمت 79.99 دلار در حال توسعه خط تولید هدفون های بی سیم خود می باشد. درست است. این رقیب AirPod تقریبا دو برابر نسبت به مدل نسل دوم که به همراه یک جعبه شارژ استاندارد عجیب فروخته می شدند، ارزان تر هستند.

بدیهی است، 80 دلار برای خرید شارژر بی سیم، کافی نیست و بدون شگفتی چنین نسخه ای از Skullcandy Indy وجود ندارد. به طور جذابی، شما تنها می توانید این هدفون ها را، برخلاف AirPod 2 که به صورت اختصاصی تنها در رنگ سفید موجود بودند، در رنگ مشکی (حداقل تا الان) خریداری نمایید. از نقطه نظر طراحی، مدل Indy تقریبا صاف و ساده است و به طور قابل توجهی سبک وزن، به اندازه خیلی کم 10.5 گرم، در حالی که قاب شارژ کوچک آن، به طوری که در جیب جا می شود، وزن را تنها به کمتر از 60 گرم می رساند، و می تواند 12 ساعت عمر باتری به همراه 4 ساعت که خود باتری های هدفون شارژ می شوند، به شما تحویل دهند.

 

رقبای AirPod دو برابر ارزان تر و مقاوم در برابر آب می باشند

رقبای AirPod دو برابر ارزان تر و مقاوم در برابر آب می باشند

 

16 ساعت نتیجه ای که به دست می آید، در مقابل اعدادی که در تبلیغات اپل مشاهده می شود، زیاد قابل توجه نیست، ولی خب این انصاف نیست که از چنین هدفون بی سیم بسیار ارزانی مثل این هدفون، بیشتر از این را انتظار داشته باشیم. علاوه بر این مدل Skullcandy Indy گواهینامه IP55 برای مقاومت در برابر عرق، آب و گرد و خاک را دارد که این برای هدفون های زیر 100 دلار خیلی عالی می باشد. همچنین عملکرد عالی نیز در “all day long secure fit” (منظور این که در طول روز این هدفون ها از گوش شما در نخواهد آمد) که در نتیجه استفاده از ژل های پایدار جداشدنی و داشتن انتهای ژلی به صورت استاندارد، مشاهده می شود.

همچنین Skullcandy برای “premium sound” تنظیم شده است تا صداهای بالا را به صورت پررنگ تر و صدا های زیر را گرم تر و بدون اعوجاج تحویل دهد، گرچه در این مورد می توان شک را به دل راه داد. و آخرین اما نه کم اهمیت ترین نکته این که شما باید یدانید که هدفون های بدون سیم به صورت ساده و با کنترل لمسی حسی برای فعال سازی دستیار صوتی شما، تعویض موسیقی، تنظیم صدا و مدیریت تماس ها و با لیست دیگری از قابلیت های رویایی تنها با قیمت 19.99 دلار ارائه می شوند. حتی قیمت Nokia True Wireless نیز 129.99 دلار است.

مطالب مرتبط