اخبار فناوری

راه اندک OnePlus 3T تا ایران

blank

امروز OnePlus 3T به بازار هند عرضه شد …

 همانطور که همه میدانیم از بازار هند تا بازار ایران راه طولانی در پیش نیست.درست مطابق آنچه  هنگام معرفی OnePlus 3T برنامه ریزی و زمانبندی شده بود ، OnePlus 3T هم اکنون برای فروش در هند موجود شده است.هر دو مدل OnePlus 3T یعنی هم مدل ۶۴ گیگابایتی و هم مدل ۱۲۸ گیگابایتی برای فروش در هند وجود دارند در هند، قیمت  مدل OnePlus 3T  با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۴۴۵ دلار و قیمت گوشی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی حدود ۵۲۰ دلار است.

 اگر چه این گوشی در رنگ های طلایی کم رنگ و مسی نیز ارایه شده است ، تنها رنگ موجود این گوشی در هند رنگ مشکی این گوشی است.رنگ طلایی این گوشی پس از مدتی که از اولین ارایه OnePlus 3T   گذشت در بازار هند موجود خواهد گردید.این گوشی با سیستم عامل اندروید نصب شده ی  Marshmallow    به بازار هند عرضه می شود اما قابلیت به روز رسانی به نسخه ی نوقا ۷٫۰ در همین ماه برای OnePlus 3T  ممکن شده است. گوشی OnePlus 3T بهبود یافته ی OnePlus 3 است. OnePlus 3T بر اساس گوشی OnePlus 3 ساخته شده است.گوشی که با سریعترین پردازنده ی اندرویدی موجود در بازار کار می کند.این گوشی از اینترنت LTE  و ۴G پشتیبانی می کند . باند اینترنت های مورد استفاده این گوشی، برای AT & T , T-Mobile  است .

در مورد مشخصات فیزیکی و ظاهری گوشی OnePlus 3T   نیز باید بدانید که  ،بدنه ی فیزیکی گوشی OnePlus 3T  دقیقا مشابه نسخه ی OnePlus 3 آن است . صفحه ی نمایش OnePlus 3T مشابه گوشی قبلی ۵٫۵ اینچی و از آلومینیوم ساخته شده است.این گوشی هم مثل قبلی دارای ضخامت بدنه ی ۷٫۳ میلیمتری است.در این گوشی هم مثل قبلی از  از تکنولوژی پیشرفته ی Dash Charge  برای شارژ باطری استفاده شده است. با استفاده از این تکنولوژی شارژ دوباره گوشی بسیار سریعتر از قبل اتفاق می افتد. البته شما می توانید باطری گوشی خود را با باتری های تقویت شده در کوک موبایل تعویض کرده و قدرت شارژ شدن و زمان خالی شدن آن را طولانی تر کنید.

مطالب مرتبط