اخبار فناوری

دو روز پس از عرضه گلکسی نوت ۷ اس به بازار کره جنوبی، ۳۰ هزار دستگاه از آن به فروش رفت

blank

دو روز پس از عرضه گلکسی نوت ۷ اس به بازار کره جنوبی، ۳۰ هزار دستگاه از آن به فروش رفت!

ماجرای گرم شدن باتری نوت ۷ و آتش گرفتن و در برخی موارد انفجار این گوشی را اکنون حتی آنهایی هم که قصد به روز کردن موبایل قبلی شان را نداشتند و کمتر خبرهای تکنولوژی را دنبال می کردند، می دانند.
اما صرفا جهت اطلاع شما باید بگوییم که بعد از انتشار گزارشهای پراکنده در مورد بروز مشکل برای نسخه های فروخته شده از این موبایل در نقاط مختلف دنیا خصوصا آمریکا و کره جنوبی سامسونگ طی فراخوانی اقدام به جمع آوری مدل های فروش رفته از این دستگاه کرد و در ازای آن دو انتخاب را پیش روی خریداران بداقبال خود قرار داد: یا وجه پرداختی را پس بگیرند یا اینکه کمی منتظر مانده و نسخه بدون ایراد فبلت آن را با عنوان گلکسی نوت ۷ اس تحویل بگیرند.
در ادامه این روند نیز سامسونگ مرتبا گزارشهای تازه و البته منظمی را در خصوص نرخ تعویض این گوشی در بازارهای مختلف ارائه نمود و چندی قبل نیز فروش مجدد دستگاه را در کره جنوبی از سر گرفت.
حالا خبر رسیده که با گذشت تنها دو روز از زمان عرضه این گوشی بالغ بر ۳۰ هزار دستگاه از آن در خانه شرکت سازنده یعنی کره جنوبی به فروش رفته است. برای اطلاع از قیمت گوشی موبایل سامسونگ با کارشناسان ما با شماره 02167319 تماس بگیرید.
خوشبختانه آنطور که آمار و ارقام نشان می دهند حتی انتشار گزارشهای پراکنده از انفجار نوت ۷ هم نتوانسته کره ای ها را از خرید جدیدترین پرچمدار این کمپانی برحذر دارد و ظاهرا گوشی مورد بحث فروش موفقی را بعد از عرضه مجددش به بازار تجربه نموده است.
البته اشاره نماییم که بخش عمده ای از این میزان به پیش سفارش هایی مربوط می شود که قبل از فراخوان سامسونگ ثبت شده اند اما آنطور که منابع آگاه اعلام نموده اند نسخه «امن» گلکسی نوت ۷ روزانه ده هزار دستگاه فروش دارد.

مطالب مرتبط