اخبار فناوری

دموی اندروید ۷٫۱ برای مدل های گوشی Nexus 5X , 6p, پیکسل C  موجود گردید!

blank


 گوگل تعهد کرده که پیش در آمد اندروید ۷٫۱ را برای این ماه و جهت استفاده در گوشی های نکسوس پنج ایکس و پیکسل C و ۶p  موجود کند و به نظر می رسد می توان روی زمانبندی ارایه شده از سمت گوگل حساب کرد.

از فردا قرار است گوشی های مدل Google Picel , Pixel  در بازارهای واریزون ایالات متحده و بهترین فروشگاه ها به همراه نسخه جدید اندرویدی به فروش گذاشته شوند.

به نظر می رسد گوگل رویکرد دست باز را برای به روز رسانی  اندروید  گوشی Nexus  در نظر گرفته است طوری که این مدل از ارایه دمو برای معرفی نسخه جدید اندروید و با این سرعت کمی بی سابقه  است. هر چه که هست می بینیم گوگل از سریعترین تکنولوژی ها و فناوری هایIT برای آپدیت و ارایه نسخه های جدید اندروید در مدل های گوشی پیکسل و نکسوس غافل نمی ماند. برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود در مورد نسخه های دیگر  از گوشی های موبایل می توانید با کارشناسان ما در کوک موبایل با شماره 02167319 بصورت رایگان تماس گرفته و اطلاعات کافی در این زمینه بدست آورید.

دموی نسخه ی جدید اندروید هم اکنون برای سه مدل گوشی Nexus 5X , 6p, پیکسل ارایه گردیده است.برای نصب و استفاده از دموی ارایه شده میتوان مطابق روش زیر عمل کرد:

ابتدا در حساب کاربردی اندروید بتا عضو شوید و سپس دموی OTA را دانلود نمایید.

تمام عکس ها را می توانید در قالب یک فایل با فرمت TGZ  دانلود کرده و با استفاده از متد flash.bat تمام عکس را به تلفن همراه خود منتقل نمایید.

حال فایل OTA را برای به روز رسانی نسخه اندروید گوشی خود به نسخه دمو  اندروید ۱۷٫۱   دانلود نمایید.

اگر گام های شمرده شده برای شما آنطور که باید روشن نیست روش زیر را به کار بگیرید و از نسخه جدید اندروید بر گوشی خود لذت ببرید:

وارد برنامه اندروید بتا شوید و گزینه آپدیت  را کلیک کنید.فقط باید حواستان باشد که در مورد نرم افزارهای عمومی ، طی روند آپدیت برخی از اطلاعات ممکن است  پاک شوند. همچنین می توانید برای هر گونه آموزش تعمیرات موبایل نیز به سایت کوک موبایل مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط