اخبار فناوری

خبر خوش Facebook برای اندرویدی ها

blank

 آسانی تاییدیه های Facebook برای  کاربران اندرویدی

در حال حاضر زمانیکه وارد یک برنامه واسط می شوید که از شماره تلفن قرار داده شده بر روی پروفایل Facebook  استفاده می کند، Facebook  برای تایید آن که هویت ها یکسان است کد تاییدی را به صورت پیامک برای تلفن همراه شما می فرستد .در آخرین SDK فیس بوک،فیس بوک راهی جدید را برای احراز هویت دو پارامتری معرفی کرده است.در روش جدید ،که نام “تایید سریع “را بر روی آن گذاشته اند ، شما می توانید در برنامه اندروید فیس بوک خود وارد شده و سایر برنامه هایی که نیاز به استفاده از اطلاعات Facebook شما دارند؛ از سیستم login شما در فیس بوک استفاده می نمایند.

زمانی که قصد دارید با استفاده از شماره تلفن خود وارد برنامه واسط شوید، برنامه چک می کند که آیا شماره تلفن وارد شده با شماره تلفن موجود در پروفایل Facebook منطبق است یا خیر و اگر انطباق وجود داشت اجازه ورود شما به برنامه را می دهد. اگر این دو شماره تلفن کاملا با هم یکسان بودند برنامه هویت شما را تایید می کند و دیگر پیامک تایید برای شما نمی فرستد و  ورود سریع شما تضمین شده خواهد بود.اگر برنامه  برای فهم انطباق دچار مشکل شود و دو شماره تلفن با یکدیگر منطبق نباشد روش قدیمی برای احراز هویت اجرا خواهد شدو شما پیامی را مبنی بر وارد کردن کد تایید برای ورود به برنامه را  به صورت پیامک روی تلفن همراه خود دریافت خواهید کرد.

 فیس بوک ادعا کرده است که برنامه هایی که از این روش برای احراز هویت استفاده کرده اند نرخ بالای رضایت کاربران را گزارش کرده اند. فیس بوک همچنین ادعا کرده است که با استفاده از این روش می توانید شماره تلفن را سریعتر برای تایید وارد نمایید. این روش برای کسانی که مخصوصا در مناطقی زندگی می کنند که رسیدن پیام ها تضمین شده نیست بسیار مفید خواهد بود.

مطالب مرتبط