اخبار فناوری

ترامپ هنوز عاشق گوشی اندروید قدیمی خود است!

blank

بر خلاف تمام توصیه های امنیتی داده شده به ترامپ،وی هنوز گوشی اندروید قدیمی خود را دارد.

شما به عنوان کسی که مدتی است با نام ترامپ آشنا شده اید و او را در طی دوران طولانی رقابت انتخاباتی و این چند روزی که بر مسند ریاست جمهوری آمریکا نشسته است، شناخته اید حتما تا الان دانسته اید که وی هر کاری که دوست داشته باشد و هر زمانی که دلش بخواهد کار را انجام می دهد.پس اینکه ترامپ هنوز هم دست از سر گوشی اندرویدی قدیمی و بدون امنیت خود بر نداشته باشد اصلا چیز تعجب آوری نیست.امروز نیویورک تایمز نوشت:

ترامپ هنوز هم از همان گوشی اندروید گلکسی سامسونگ استفاده می کند!

به ترامپ پیشنهاد شده است که از گوشی که اوباما در دور دوم ریاست جمهوری خود استفاده می کرده است استفاده کند، اما مثل اینکه گوشی آقای رییس جمهور بدهکار نیست. اوباما در دور دوم ریاست جمهوری خود از گوشی گلکسی سامسونگ S4 استفاده می کرده است.

گلکسی S4  ای که به ترامپ پیشنهاد شده؛ برای مقاصد امنیتی مورد نظر کاخ سفید ایمن سازی شده است.این گوشی تماس های دریافتی را نمی پذیرد.این گوشی تنها به ترامپ اجازه خواهد داد که تکست بدهد و با گوشی همراهش عکس بیندازد. این گوشی از اپلیکیشن های اندروید موجود در بازار استفاده نخواهد کرد و به شبکه ی اینترنتی ارتش آمریکا تحت عنوان SIPRNet متصل خواهد بود.ما به ترامپ حق می دهیم که دوست نداشته باشد از یک گوشی کلا بازسازی شده گلکسی S4 استفاده کند و دوست داشته باشد گوشی اندروید محبوبش را با تمام ویژگی های آن داشته باشد. همین ماجرا را با اوباما در سال ۲۰۱۳ داشتیم زمانی که می خواست گوشی کوچک fundraiser  خود را تحویل دهد . وی زمان تحویل گوشی خود به مسولان گفته بود:

به من گوشی با حال تر از fundraiser  خودم بدهید.آن زمان مایکروسافت به اوباما ایمیل زد که اگر گوشی باحالی برای کاخ سفید می خواهد مایکروسافت می تواند یک گوشی ویندوز فون ۷ را برای او بفرستد!

اگر از تمام پروتکل های جاری روی گوشی شخصی اندروید ترامپ چشم بپوشیم، ترامپ هنوز هم می تواند با گوشی اندروی خود توییت های جنجالی بفرستد!

به نظر می رسد دو نفز مجزا به توییتر ترامپ دسترسی دارند و از آنجا برای همه توییت می فرستند! همانطور که در زمان رقابت های انتخاباتی دیده شد،یکی از این توییت ها همواره توسط ترامپ فرستاده می شود. توییت های دیگر که حالتی مشاور گونه دارند، از یک آیفون فرستاده می شود!آیا این توییت ها از سمت کالین کانوی است؟! یکی از فرضیات قوی در این مورد همین است!

 

مطالب مرتبط