اخبار فناوری

اپل واچ جان یک پیرزن ۸۰ ساله را بعد از سقوط نجات داد

blank

اپل واچ ثابت کرد که برای بعضی از کاربرانش چیزی بیشتر از یک ساعت هوشمند معمولی که فقط زمان را نشان دهد یا مسیر شما را هنگام دویدن رد گیری کند یا بشود با آن به عکس های گالریتان دسترسی داشته باشید می باشد. این ساعت به خوبی مراقب تمامی کاربران خود علی الخصوص افراد مسنی که از بیماری های گوناگون رنج می برند است، همچنین اپل واچ جان چندین نفر دیگر را در طی این سال ها نجات داده است. بر طبق گزارشات جدید اپل واچ جان یک پیرزن ۸۰ ساله بعد از یک سقوط در شهر مونیخ در کشور آلمان را نجات داده است.

اپل واچ سری ۴ دارای سیستمی می باشد که می تواند تغییر ارتفاع ناگهانی را تشخیص دهد و با شماره های ضروری ارتباط برقرار کرده و اعلام در خواست کمک کند ،این ‌سیستم به طور خودکار برای کاربران با سن بالای ۶۵ سال فعال است.

اگر کاربران به آلارم هشدار بعد از سقوط که رو صفحه نمایشگر ساعت می آید توجه نکنند و آن را کنسل نکنند ساعت به صورت خودکار با اورژانس و پلیس تماس گرفته و درخواست اعلام کمک می فرستد و همچنین اطلاعات پزشکی مربوط به فرد را که از قبل به آن ها دسترسی داشته برای این نهاد ها می فرستد.

بر طبق گزارشات یک خبرگزاری محلی، پلیس مربوط به ماموریت های پیگیری و پیدا کردن افراد، این آلارم درخواست کمک از طرف اپل واچ را قبول کرده و به صحنه وقوع حادثه رفته و مشاهده کرده که یک پیرزن ۸۰ ساله به داخل حیاط خانه خود در شهر مونیخ آلمان پرت شده، همچنین مردی که در نزدیکی محل حادثه بوده اظهار داشته است که صدای مهیب افتادن شخصی را شنیده اما نمی دانسته این صدا دقیقا از کجا می باشد.

همچنین این ساعت هوشمند تمامی اطلاعات فردی و پزشکی مربوط به کاربر و محل وقوع این حادثه را برای پلیس و نهاد های پزشکی ارسال کرده بوده است و همچنین به پسر این خانم نیز پیامی مبنی بر این که جان مادر شما در خطر می باشد فرستاده بوده است.

مطالب مرتبط