اخبار فناوری

اپل نسخه ي ios 12.3 beta 2 را براي تست عموم منتشر كرد

blank

همانطوري كه در خبر ها به اطلاع شما رسانديم، اپل در روز 25 مارس در رويداد Show Time چندين سرويس جديدش را رونمايي كرد، اما اكثر آن ها در حال حاضر در دسترس نيستند و فقط Apple News هست كه اگر شما در حال حاضر سيستم عامل خودتان را به 12/2 به روزرساني كنيد، در دسترس شما خواهد بود. بعد از چند روز اپل اولين ios 12.3 beta را منتشر كرد كه شما را براي به روزرساني به سرويس Apple TV آماده مي كند. شايد بدانيد كه نسخه هاي beta مخصوص توسعه دهنده ها است. زودتر از ارائه نسخه اصلي، توسعه دهنده ها مي توانند به آن دسترسي پيدا كنند و متناسب با نسخه ي جديد براي خودشان نرم افزار هايي را ارائه كنند. تا پس از ارائه ي نسخه ي اصلي آن ها بتوانند زودتر نرم افزار خودشان را به بازار عرضه كنند يا اينكه بتوانند در برطرف كردن سيستم عامل بعدي به اپل كمك كنند.

پس اگر شما یک developer یا توسعه دهنده هستید که در قسمت توسعه دهنده های اپل حضور دارید، می توانید با مراجعه به سایت developer.apple.com در بخش دانلود، به این سیستم عامل دسترسی پیدا کنید و آن را در دستگاه خود نصب کنید و شروع به کار کنید. و اگر مخاطب عادی هستید می توانید به سایت beta.apple.com مراجعه کنید و در ٱن جا این نسخه ی beta را دریافت کنید و بر روی دستگاه خود نصب کنید.

فقط توجه داشته باشید نسخه های beta معمولا دارای باگ هایی هستند، برای همین اپل آن را برای عموم منتشر نکرده است و تحت نام beta آن را منتشر می کند. برای همین پیشنهاد ما این است که آن را روی دستگاه اصلی خود نصب نکنید و صبر کنید تا نسخه ی اصلی 12/3 به بازار عرضه شود تا در آن زمان از آن استفاده کنید.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چه چیزهایی در ios 12/3 جدید است:

اولین برنامه ی جدید TV app هست و برگ برنده ی 12/3 قطعا آپدیت TV app است که برای Apple TV است و احتمالا دستگاه هایی را که از ios 12/3 استفاده می کنند پشتیبانی می کند. این را بدانید که tvOS 12/3 هم اکنون برای apple TV های HD و 4K در دسترس است. و بیشتر ویژگی هایی که قرار است به ios اضافه شود در tvOS وجود دارد و شما می توانید در این برنامه اشتراک های خدمات شخص ثالت را مستقیما داخل برنامه بگیرید و با tvOS خود همگام شوید.

بخش بعدی که در ios 12/3 به دست می آید و ارائه مي شود، interface های جدید هست که می توانید آن ها را در سرتاسر ios مشاهده کنید و همچنین برنامه ی کنترل از راه دور با آیکون جدید، برنامه ی کیف پول با جزئیات بیشتر، آپدیت هایی برای نقشه ها و غیره را خواهیم داشت.

اگر از ما بپرسید که چه زمانی ios 12/3 برای عموم در دسترس قرار خواهد گرفت:

باید بگوییم که اپل خبر داده است که برنامه ی Apple TV را در ماه می در دسترس خواهد بود، پس اینجوری که واضح است باید تا دو ماه دیگر صبر کنیم تا اپل نسخه ی 12/3 را منتشر کند. ممکن است کمی این مقدار زیاد و کم شود.

مطالب مرتبط