اخبار فناوری

iPhone 8 قابلیت شارژ سریع خواهد داشت…!

blank

iPhone 8 دارای ویژگی های منحصر به فردی خواهد بود…

برخی ازمطلعان ،از معرفی آیفون جدید در سال ۲۰۱۷ خبر می دهند.آیفون ۷s و ۷S Plus و جزیره ی شگفتی ها iPhone 8  که با نام فراری کد گذاری شده است. مدل های s  حدود ۲٫۵ سال است که بسیار مورد توجه واقع شده اند.  در حال حاضر آیفون ۸ کانون توجه بسیاری از شایعه پراکنان در مورد گوشی های هوشمند قرار گرفته است.

اسکنر حسگر اثر انگشت که زیر گلس قرار میگیرد تا نمایی از گوشی موبایل آیفون با صفحه نمایش کامل را ارایه دهد ، صفحه نمایش AMOLED خمیده ، شارژ از طریق وایرلس و بسیاری دیگر از ویژگی های منحصر به فرد دیگر از جمله موارد قابل ذکر برای گوشی آیفون ۸ است. شایعه پراکنان گوشی جدید را آیفونی مرموز می دانند و دو دسته ویژگی را برای آن مد نظر قرار داده اند.

اولین گزارش از مطلعی به نام SonnyDickson’s به بیرون درز کرده است که می گوید اپل در iPhone 8 از قابلیت شارژ سریع استفاده خواهد کرد. این ویژگی در بسیاری از گوشی های نسل جدید به کار گرفته شده است اما آیفون تا کنون از آن استفاده نکرده است. بسیاری از گوشی های رقیب آیفون از ویژگی شارژ سریع  استفاده می کنند. بسیاری از گوشی های رقیب با استفاده از شارژ سریع طی ۹۰ دقیقه به طور کامل شارژ می شوند. واقعا جای سوال و شگفتی است که چرا محصولات آیفون برای شارژ شدن صد درصد نیاز به دو ساعت زمان دارند؟ اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که هنگام خواب گوشیتان را به شارژ می زنید ، شاید اهمیت این موضوع برایتان کم باشد.

هنوز در مورد نحوه ی کار کردن شارژ سریع در آیفون گزارش و یا خبری منتشر نشده است.شاید این شارژ سریع با استفاده از ولتاژ بیشتر اتفاق بیفتد.این خاصیت از طریق شارژ سریع کوآلکوم فراهم می آید. شاید شارژ سریع با استفاده از متد Dash Charge  که در OnePlus  استفاده شده است ،اتفاق بیفتد و چند احتمال دیگر نیز وجود دارد.

خاصیت دیگر،بنا بر گفته ی برخی مطلعان “ضربه برای بیدار شدن گوشی” است. این خاصیت تنها در iPhone 8 موجود خواهد بود. شاید این خاصیت به واسطه ی استفاده از پنل AMOLED به iPhone 8 اضافه شده باشد. این ویژگی تنها در مدل Premium گوشی ها خواهد بود و در تمام مدل ها استفاده نخواهد شد. هنوز تا معرفی رسمی iPhone 8 حدود ۹ ماه باقی مانده است. شاید تا آن روز بسیاری از شایعات دیگر نیز شنیده شود.

مطالب مرتبط